تایید حضور این لژیونر در پرسپولیس

قرارداد 170 میلیاردی با اپراتور مخابرات چه شد؟

ظاهراً خبر تلاش های درآمدزای سید مجید صدری، سرپرست و رئیس سابق هیات مدیره پرسپولیس پس از استعفای وی منتشر خواهد شد. گفته می شود پس از عقد قرارداد 630 میلیارد تومانی صدری با شرکت آینده پویان منگه به ​​عنوان نماینده جدید پرسپولیس، ظاهرا صدری مذاکرات خود را با یکی از اپراتورهای مخابراتی آغاز کرده و قرار بود قرارداد با این شرکت 170 میلیارد تومان باشد. اما ظاهرا پس از استعفای صدری از مدیریت باشگاه پرسپولیس، این قرارداد نیز ناتمام ماند. طبق قرارهای انجام شده تبلیغات این اپراتور بعد از بانک گردشگری روی تی شرت پرسپولیس قرار می گیرد و همچنین یک سری همکاری های تبلیغاتی و درآمدزا با باشگاه پرسپولیس خواهد داشت. به نظر می رسد هیچکس روند این مذاکرات را دنبال نمی کند و به احتمال بسیار زیاد این همکاری به فراموشی سپرده خواهد شد.

او از اعضای هیئت مدیره جدید و قدیمی خبر ندارد

کاری به این نداریم که بیژن ذوالفقارنسب رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس این روزها نمی تواند پاسخگوی سوالات بی شمار اهالی رسانه باشد و مشکلات باشگاه سرخ پایتخت را نمی داند اما شنیدن برخی از اعضای هیئت مدیره هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور دارد که از برخی اقدامات و میزان بدهی ها تعجب کرده است. شنیدیم در اولین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه پرسپولیس گزارشی از اقدامات قبلی مدیریت و میزان تعهدات ارائه شد و اعضای قدیمی هیات مدیره نسبت به میزان بدهی اظهار بی اطلاعی و تعجب کردند! البته ما باید به صحبت های این اعضای قدیمی گوش کنیم، اما با توجه به اینکه در گذشته آنها نمی خواستند در مورد عملکرد خود در هیئت مدیره اطلاعاتی ارائه دهند، فکر نمی کنیم که اگر واقعاً نیستند، دوست داشته باشند دوباره به مردم بگویند. از بدهی ها اطلاع داشت و اگر چنین بود، دلیل آن چه بود. روزنامه آرشیتگان آمادگی خود را برای شنیدن حرفه ای بودن اعضای هیئت مدیره اعلام می کند. همیشه می گفتند باید برویم سراغ سخنران و این روزها سخنران بیژن ذوالفقارانسب است!

درویش نیامد و شاکی پیدا کرد

رضا درویش مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس هنوز به سمت جدید خود منصوب نشده است که شاکی جدیدی پیدا کرده است. شنیدیم اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم از دست او ناراحت شده اند. ظاهرا 20 درصد از قرارداد اعضا باید توسط صدری پرداخت می شد که با رفتن صدری این اتفاق نیفتاد و درویش هنوز اقدامی برای پرداخت انجام نداده است. از سوی دیگر، درویش در جلسه ای که با یحیی گل محمدی داشت، تاییدیه فنی یحیی در خصوص جذب و مشکلات مالی را دریافت نکرد و ظاهرا قادر به پرداخت مبلغ قرارداد برای جذب چند بازیکن نبود و مراتب را به یحیی اطلاع داد. گفتنی است، نارضایتی اعضای تیم پس از دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در جام حذفی که با برتری 3 بر صفر سرخپوشان همراه بود، کاملا مشخص بود. البته هنوز برای قضاوت زود است و باید دید در روزهای آینده باشگاه پرسپولیس و درویش چه برنامه ای برای جذب بازیکنان مورد نظر یحیی خواهند داشت.

رضایان پرسپولیسی می شود؟

شخصیت پردازی مجدد رامین رضایان پس از جدایی از السیلیه قطر و احتمال کم بازگشت او به الدحیل وارد مرحله جدی تری شد. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس از کمیته اخلاق برای جذب این بازیکن درخواست کرده و ظاهراً اعلام شده که این بازیکن مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد، یحیی نیز با رضاییان به توافق رسیده است. البته باید منتظر ماند و دید که این انتقال چه زمانی کاملا قطعی می شود. ظاهرا برخی از بازیکنان قدیمی که زمانی با رضایان هم تیمی بودند چندان علاقه ای به بازگشت او ندارند و یحیی باید این مشکل را حل کند تا تیمش دور نماند.

پنالتی نورالهی را به نفع یحیی خراب کرد!

همانطور که قبلا اعلام کرده بودیم، یحیی گل محمدی امید زیادی به بازگشت احمد نورالهی به تیمش دارد و مذاکرات در حال انجام است. اگرچه برخی به او گفته اند گزینه بشار اسد را در نظر بگیرید، اما اولویت یحیی بازگشت به شماره 8 سابق است. جالب اینکه نورالهی در بازی اخیر شباب الاهلی دو پنالتی را از دست داد و به عنوان یکی از دلایل اصلی این بازی شناخته شد. شکست تیمش تا شانس او ​​برای قرار گرفتن در لیست اماراتی با مازاد افزایش یابد که خبر خوبی برای یحیی است.

دیدگاهتان را بنویسید