تا زمانی که همه بسیجی و در خط ولایت باشیم، نظام از گزند دشمن در امان است

رئیس دیوان عالی کشور در ابتدای این جلسه با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) با آن نگاه عمیق و بصیرت کم نظیر در چهارم آذرماه سال ۱۳۵۸ دستور تشکیل بسیج مستضعفین را صادر و در آن مقطع تاریخی فرمودند: آمریکای جنایتکار مجهز به انواع امکانات و تسلیحات مدرن است، اما ما به برکت بسیج مجهز به یک قدرت بالاتر از ناحیه خداوند متعال و اسلام عزیز هستیم.

وی ادامه داد: ما به پشتوانه بسیج در ۸ سال جنگ تحمیلی مقابل دنیای کفر و ظلم ایستادیم و حتی اجازه ندادیم یک وجب از خاک میهن را از این کشور جدا کنند.

رئیس دیوان عالی کشور با تأکید بر اینکه همه ما باید قدردان نعمت بسیج باشیم، خاطرنشان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز بسیج در تمامی عرصه‌ها خوش درخشید و به فرموده رهبر معظم انقلاب می‌توان بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

منتظری افزود: همه باید بدانند که در دوران دفاع مقدس چه معجزات عظیمی از حضور مؤمنانه و پرتلاش نیروهای مخلص بسیجی در صحنه‌های جنگ اتفاق افتاد.

رئیس دیوان عالی کشور در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره، فاطمه زهرا (س) و عرض تسلیت به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (ع) اظهار داشت: تا زمانی که همه بسیجی و در خط ولایت باشیم، نظام مقدس جمهوری اسلامی از گزند دشمن در امان است، پس وظیفه داریم فرهنگ بسیج را زنده نگه داریم و به آن افتخار کنیم.

وی افزود: بسیج در ولایتمداری رهرو حضرت زهرا (س) است و این یک ارزش است، اخلاص، معنویت، دشمن شناسی و بصیرت، استمرار این مسیر نورانی را تضمین می‌کند.

رئیس دیوان عالی کشور در پایان از تشکیل کارگروه‌های تخصصی در دیوان عالی کشور توسط معاونین تشکر و قدردانی کرد و گفت: کارگروه‌ها با جدیت به کار خود ادامه داده و گزارشات جلسات کارگروه‌های تخصصی به صورت نوبه‌ای خدمت ریاست  قوه قضاییه ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید