تا پایان سال تحصیلی 2100 زمین ورزشی به بهره برداری می رسد


ساعت: 12:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۶
کد خبر: 1904156

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ما مستعد هستند و در صورت فراهم شدن بستر استعدادیابی در تمامی رشته های ورزشی و قهرمانی دنیا سرآمد خواهند شد و تا پایان سال تحصیلی از 2100 فضای ورزشی استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه طرح ورزشی 1017 سردار سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزش داخل سالن که در دبیرستان شهید مهدی پور تهران برگزار شد، گفت: دانش آموزان ما مستعد هستند و اگر وجود داشته باشد. بستری برای استعدادیابی در تمامی رشته های ورزشی است و مسابقات قهرمانی بهترین های جهان خواهد بود و تا پایان سال تحصیلی 2100 فضای ورزشی به بهره برداری می رسد.

وی افزود: رئیس جمهور در سفرهای ورزشی بر تکمیل فضاهای ورزشی نیمه کاره تاکید کرد و برای تکمیل آنها اعتباری در نظر گرفته شد که بیش از 50 درصد به فضاهای ورزشی اضافه می شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای طرح استعدادیابی برای ورزش دانش آموزی گفت: این طرح در استان اصفهان راه اندازی شد و دانش آموزان را به سمت رشته هایی که تمایل و استعداد دارند هدایت می کنیم تا سریعتر به نتیجه برسند. بعد وزارت ورزش برای ورزش قهرمانی اسپانسر می شود.

نوری ادامه داد: احیای ورزش باستانی در صبحگاه های مدارس و آزادسازی فضاهای ورزشی برای استفاده دانش آموزان به همراه اولیای خود در تعطیلات آخر هفته از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است و استفاده از فضاهای ورزشی مدارس برای محلات نیز از دیگر اقدامات خواهد بود. اقدامات ما

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا برتری ورزش را گسترش دهیم و از این سو باید به ورزش قهرمانی نیز توجه کنیم، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم به عنوان نیاز دانش آموزان به این رشته در راستای توسعه ورزش کشور گام برداریم. آموزش جدی است

وزیر آموزش و پرورش افزود: همکارانم در سراسر کشور به این موضوع توجه کامل دارند و با تلاش آنها هزار و 17 فضای ورزشی برای دسترسی دانش آموزان به فضاهای ورزشی در مدرسه آماده شده است.

به گزارش ایسنا، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نیز با اشاره به اضافه شدن 2 میلیون مترمربع به فضای ورزشی کشور، گفت: اقدامات خوبی انجام شده و حتی الحاق یک مکان ورزشی به فضای ورزشی کشور نیز ارزشمند است. کار کن.”

و افزود: وظیفه ما در ورزش سراسر کشور است که به جایگاه ورزش و تربیت بدنی در مدارس و دانش آموزان توجه ویژه داشته باشیم.

سجادی با بیان اینکه اگر به دنبال توسعه پایدار در ورزش هستیم و قهرمانان ورزشی و نسلی سالم را پرورش می دهیم باید به دانش آموزان توجه کنیم، گفت: این دانش آموزان هستند که سرنوشت کشور را در آینده رقم می زنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به ارائه ورزش باستانی در نوبت صبح در مدارس گفت: ورزش می تواند بخشی از سلامتی، غنی سازی اوقات فراغت و در نهایت ورزش قهرمانی و کسب مدال در زندگی دانش آموزان شما باشد. ورزش زورخانه ای و پهلوی به هم گره خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید