تبدیل محل تجمع ترک اعتیاد تهران به پارک / پشت صحنه مشکل کودکان کار شناسایی می شود


ساعت: 18:43
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879876

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: در مورد کودکان کار یک جریان پشت پرده ای وجود دارد که باید شناسایی شود و باندهایی که این کودکان بی گناه را استخدام می کنند و مورد سوء استفاده قرار می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار تهران پرس در تشریح اقدامات انجام شده در کمپ اجتماعی تهران برای مقابله با معتادان متجاهر گفت: در کمپ اجتماعی یکسری اولویت ها وجود دارد که بر اساس نظرسنجی انجام شده از سوی مردمی بحث اولویت اول است. معتادان متجاهر و در این راستا اقدامات بسیار خوبی انجام شده و برخی از محل های تجمع این افراد در حال تبدیل شدن به پارک است.

یکی از اعضای شورای شهر تهران گفت: کمپ های ماده 16 در حال راه اندازی است، یعنی چیزی مانند معتادان در شهر نداریم و این می تواند منجر به کاهش جرم و مشکلاتی از این دست شود.

نایب رئیس شورای شهر افزود: موضوع دوم بحث کودکان کار است که در دستور کار قرارگاه اجتماعی قرار دارد و شورای شهر تهران حساسیت خاصی روی این موضوع دارد. ما در مدیریت شهری و شهرداری تهران تاکید داریم که همه این مسائل باید باشد. بر اساس مطالعه دقیق و یک فرآیند خوب طراحی شده است و احساسی نیست. بر این اساس در مورد کودکان کار نیز یک جریان پشت پرده ای وجود دارد که باید جریانات و باندهایی را که از این کودکان بی گناه بهره برداری و سوء استفاده می کنند شناسایی کرد و در خصوص کودکان کار باید اقدامات چند جانبه انجام شود.

پرویز سروری تاکید کرد: موضوع کودکان کار همچنان در دستور کار شورای اسلامی شهر تهران است و انشالله با اقدامات تکمیلی و اقدامات اولیه تحقیقاتی که در حال انجام است به زودی وارد فاز جدیدی خواهیم شد. در این نگرش انجام شده است.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ابتدا باید وضعیت خود کودکان کار، آموزش و توانمندسازی آنها و همچنین تخریب شبکه ها و باندهای سوء استفاده از کودکان اجرا شود. همه اینها موضوعاتی است که همه دستگاه های فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و انتظامی باید روی آن کار کنند و به همین دلیل قرارگاه اجتماعی برای انجام هم افزایی بین همه دستگاه های موثر و مفیدی که بر این موضوع تأثیر می گذارند تشکیل شده است. بودن.

سروری گفت: تجار شاغل در مترو و شهر و نقاط مختلف شهر باید ساماندهی شوند و تاکنون اقداماتی در خصوص این افراد انجام شده است و در برخی پارک ها نیز وضعیتی برای برخی از این سوداگران و توسعه گران پیش بینی شده است. از شهر و بتوانند محصولات خود را در این مکان ها عرضه کنند و برنامه ریزی در سازمان چه در مترو و چه در شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید