تبریک کولاکوی به سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال / میلاد در آغوش ایگور


ساعت: 12:15
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842559

ایگور کولاکوویچی سرمربی تیم ملی والیبال صربستان صبح امروز (دوشنبه 8 خرداد) با حضور در رستوران این هتل با کادر فنی و بازیکنان تیم والیبال ایران دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که روز گذشته (یکشنبه 7 خرداد) وارد بلگراد شده بود، در هتل ام بود.مشهر مستقر شد تا اردوگاه برون مرزی خود را آغاز کند.

تیم ملی والیبال صربستان نیز در هتل محل اقامت تیم ایران حضور دارد و ایگور کولاکوی سرمربی این تیم صبح امروز در رستوران هتل نشست کوتاهی با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی داشت.

سرمربی سابق تیم ملی ایران دقایقی با میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی گفت و گو کرد و از شرایط و کیفیت هتل محل اقامت آنها جویا شد.

کولاکوی همچنین دقایقی با امیر هوشبر سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ایران صحبت کرد و برای تیم ایران در مسابقات پیش رو از جمله لیگ ملت ها آرزوی موفقیت کرد.

تیم ملی والیبال ایران علاوه بر تمرینات در این اردو، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 11 و 22 خردادماه از ساعت 19:45 به وقت ایران دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی صربستان برگزار می کند.

تیم والیبال مردان ایران جمعه شب 13 خرداد از بلگراد به مقصد برزیل حرکت می کند و بامداد یکشنبه (15 خرداد) وارد برزیل می شود.

هفته اول لیگ ملت ها از 27 تا 22 خردادماه در این شهر پیگیری می شود و تیم ملی والیبال ایران به ترتیب به مصاف تیم های چین، هلند، استرالیا و ژاپن می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید