تجربه یمن و اوکراین نشان می دهد که مسئولیت آمریکا / اسرائیل به زودی از بین خواهد رفت


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835091

منصوب نماینده شبستر در مجلس شورای اسلامی؛

روستی گفت: آمریکا چه در یمن و چه در اوکراین نشان داده است که با جنایتکاران است در حالی که منافع آنها تامین می شود و برای آنها مهم نیست که خون بیگناهان ریخته شود و منافع آنها کجاست. ریختن.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر راستی در گفت و گو با خبرنگار آناج در آستانه روز قدس گفت: موضوع فلسطین از زمانی که امام به ایشان مراجعه کردند برای ما روشن بود. به زودی محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: البته باید متوجه باشیم که باید از هر جهت برای پیروزی فلسطین تلاش کنیم. اکنون وظیفه ماست که در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم تا مظلومیت فلسطین را نشان دهیم.

نماینده شبستر در مجلس درباره بدهی آمریکا و هشدار به رژیم صهیونیستی گفت: آمریکا هم در یمن و هم در اوکراین نشان داده که در کنار جنایتکاران است در حالی که منافع آنها تامین می شود و مهم نیست همه جا تامین شود، کنار نکشید. .

وی ادامه داد: البته امروز دشمن تلاش می کند وحدت امت اسلامی را از بین ببرد و مقام معظم رهبری نیز به همین دلیل بر وحدت امت اسلامی تاکید دارند لذا حامیان اندیشه غزه- یمن در اوج هستند. امروز.”

روستی با اشاره به آگاهی مردم دنیا درباره فلسطین گفت: امروز مردم دنیا به این نتیجه رسیده اند که غصب فلسطین ریشه یک حرکت ظالمانه است و ظلم اسرائیل به فلسطین ظلم به بشریت است. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید