تجلی بخشی از فرهنگ بسیجی در از بین بردن داعش / افتتاح دو اردوگاه محرومیت زدایی در شرق و جنوب استان کرمان

زمان: 18:07
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777560

حسین معروفی گفت: امروز سه کمپ ، دو ایستگاه سخت افزاری ، یکی در شرق استان و دیگری در جنوب استان افتتاح می کنیم تا خدمات رسانی به افراد در زمینه محرومیت به صورت از این دو اردوگاه “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند ؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان ظهر امروز در همایش فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج سپاه ثارولا در استان کرمان با استقبال از فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) گفت: جعفر صادق (ع): ما قلب ارتباط عمیق سردار سلامی با شهید سلیمانی را دیده ایم.


بخشی از فرهنگ بسیج در از بین بردن داعش تجلی می یابد
وی ادامه داد: امروزه فرهنگ بسیج خارج از جغرافیای ایران در سراسر جهان اسلام منبع مهربانی ، برکت و عظمت است که برخی از آنها را در حذف ویروس بدنام داعش از منطقه شاهد بوده ایم.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه هر کس روحیه بسیج را در درون خود زنده کند در جنگ قوی می شود که می تواند راه خوبی برای خروج از جنگ باشد ، گفت: بسیج خانه انقلاب و پناهگاه دلسوزان و کسانی است که به دین عمل می کنند. انقلاب و ملت بزرگ

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان گفت: روش و منش بسیج توسط مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) تهیه و به ما ابلاغ شد و ما در امر فعلی تحت امر امام خود به منظور ترویج بسیج هستیم. ، که انقلاب اسلامی است. ما در زمینه های مختلف کار می کنیم.

ویژگی های امروز بسیجیان همان ویژگی های بسیج دوران دفاع مقدس است.
وی با تاکید بر اینکه پایگاه استان کرمان در پایگاه های مقاومت ، اقشار و گردان ها در همه زمینه ها افتخار می کنند و برای انجام مأموریت های سیستم روی پای خود نمی ایستند ، گفت: ویژگی های پایگاه امروز همان ویژگی های امروز است. دفاع مقدسی که امروز می جنگد و ایمان ، صبر ، دموکراسی و صداقت آنها را برانگیخته است.

سردار معروفی ادامه داد: استان کاسی استان کرمان در زمینه کمک های وفادار از نیمه شعبان سال گذشته تمام توان خود را در اردوهای امام حسن موتبی (ع) برای حل برخی مشکلات مردم بکار گرفت.

وی افزود: بازیدزی در زمینه اقتصاد مقاومتی ، به منظور خروج از اقتصاد بیمار با کمک همه بنیان های انقلابی و بسیج سازندگی هر کاری ممکن است انجام می دهد تا اقتصاد مقاومتی به خوبی کار کند.

تمام نیروی گردان های سایبری در میدان جنگ برای مبارزه با جنگ نرم است
سردار معروفی گفت: در شرایط جنگ نرم و عملیات روانی در فضای مجازی ملتهب ، تمام قدرت گردان های سایبری در میدان نبرد است ، نبرد با همه اشرار جهان ، اما در فضای مجازی به اراده ما و در جهت در انتخابات ریاست جمهوری همه قدرت به دست آمد ، اما همه بسیجیان برخاستند و جهاد را توضیح دادند و آنچه امام فرمود را انجام دادند.

وی با اشاره به حوزه دفاعی و امنیتی گفت: گشت های محله سپاه در همه مناطق به کمک برادران از نیروهای انتظامی آمد ، به طوری که در انتخابات امسال حتی کوچکترین هکر در استان کرمان مورد اصابت گلوله قرار نگرفت.

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان گفت: در زمینه حکومت انقلابی و مردمی شدن ، وی معتقد است که بسیج ، حکومت انقلابی و حکومت جهادی یک مثلث است؛ ما آرزو داشتیم که یک مدرسه ، یک مردم و یک انقلابی باشیم که اولویت اصلی ما باشد.

سردار معروفی با اشاره به سیستم آموزشی بسیجیان ادامه داد: با توجه به تمرکز رهبری بر این موضوع مهم ، سیستم تربیت صالحین اردوهای جهادی بود ، زیرا در اردوهای جهادی بسیجیان ابتدا خود را می سازند و سپس برای مردم می سازند.

زائران مدرسه حاج قاسم بخش مهمی از سیستم آموزشی بسیجیان هستند
وی با اشاره به زائران مدرسه حاج قاسم ، به این قسمت مهم از سیستم آموزشی بسیج پرداخت و گفت: ما موفق شده ایم زائران مدرسه حاج قاسم را در سطح ملی ثبت کنیم و طی این مدت در این منطقه اقدام می شود. هفته بسیج “

فرمانده سپاه ثارولا در استان کرمان خطاب به سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه گفت: پایگاههای مقاومت بسیج. “در زمینه مشاوران ، ما روش دستیابی به اهداف سیستم را تغییر داده ایم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه پایگاه اصلی هر محله یک مسجد است ، گفت: در این راستا سعی کرده ایم به شایسته ترین افراد خدمات ارائه دهیم.

وی گفت: امروز سه پایگاه ، دو پایگاه سخت افزاری ، یکی در شرق استان و دیگری در جنوب استان افتتاح می کنیم. من هستم.

فرمانده سپاه ثارولا از استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: پایگاه سوم بیانیه دومین گام انقلاب در مجمع عمومی استان بسیج است که خوشبختانه امروز گام دوم به سمت انقلاب می رود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید