تجلی خداوند در خدمت به مردم دیده می شود/ روز عرفه فرصتی برای دعا و نیایش است.


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1882015

آیت الله میگامی گفت: تجلی خداوند را می توان در خدمت به مردم دید، حرکت در جهت خدمت به مردم می تواند این مهم را محقق کند و در این میان باید به تقوا توجه ویژه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، آیت الله احمد مجیری عصر امروز در مراسم دعای عرفه در شهرستان بروجرد اظهار داشت: روز عرفه فرصتی برای دعا و نیایش است و راز و نیاز خداوند باعث می شود که انسان با خدا پیوند بخورد و انسان به وحی برسد. از خدا خالصانه دعا کنیم.

وی افزود: بهترین راه ارتباط با خداوند دعا است و در نماز آموزه هایی وجود دارد که انسان را به سمت شادی می کشاند، بنابراین باید به اهمیت نماز توجه کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دعای عرفه، تصریح کرد: دعای عرفه دعایی است که در سرزمین عرفات به صورت جمعی و اجتماعی خوانده می شود و در جاهای دیگر بهتر است این دعا خوانده شود. به طور جمعی برگزار شد، چنانکه امام حسین علیه السلام در آن روز دعای عرفات را با یارانش در عرفات می خواندند.

آیت الله ممابی گفت: یکی از بهترین راه های ارتباط با خدا، آمادگی برای نماز قبل از نماز است.

وی بیان کرد: قرائت قرآن ثواب زیادی دارد، اما برای وقوع وحی باید قرآن را با معنا خواند، زیرا قرآن کلام خداست و از معانی می توان به عظمت آن پی برد. آیات

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری بر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: تجلی خداوند را در خدمت به مردم می توان دید، حرکت در جهت خدمت به مردم می تواند به این مهم دست یابد و در این میان باید به تقوا نیز توجه کرد. خاص باشد

آیت الله میگری با اشاره به حرکت امام خمینی (ره) در جامعه اسلامی خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) عرفان را به منصه ظهور رساند و توانست این را در مبارزه با طاغوت نشان دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید