تجمع مردمی عفاف و حجاب در قم برگزار می شود/ دشمن برای قم برنامه ریزی ویژه ای دارد


ساعت: 15:44
تاریخ ارسال: 1401/04/14
کد خبر: 1881013

معاون هماهنگ کننده ارتش امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از خواسته های مردم بود، گفت: 30 تیرماه همزمان با سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم، عفاف و حجاب یکی از خواسته های مردم است. اجتماع عفاف و حجاب در میدان آستانه قم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ امیر جعفری در گفت و گو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از وضعیت حجاب و عفاف در قم راضی نیستند و قم با آن چیزی که از حضرتعالی انتظار می رود فاصله دارد و باید بیشتر باشد. حساسیت ها در حوزه عفاف و حجاب

وی بیان کرد: در حوزه مسائل اجتماعی از جمله عفاف و حجاب، هجمه دشمن بسیار سخت و پیچیده است و در بسیاری از موارد از عمق این جنگ و لایه های پنهان آن آگاهی نداریم. آرایشگاه زنانه از ابزار رسانه ای برای حمله به هر چیزی که به فرهنگ جامعه ما مربوط می شود استفاده کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام افزود: در جنگ سنگین خسارات و تلفات مشخص است و با برآورد آن می توان وارد میدان شد، اما در جنگ نرم هیچ اثر و تلفات محسوسی وجود ندارد. آیا بی سر و صدا می کشند و جوانان به سمت سبک زندگی غربی و فساد سوق می یابند و اگر حرکت اساسی صورت نگیرد دیر است.

جعفری خاطرنشان کرد: هفته عفاف و حجاب فرصتی است تا به موضوع عفاف و حجاب به صورت ویژه پرداخته شود. البته بحث عفاف و حجاب باید در تمام طول سال و هر روز در اولویت باشد. متاسفانه در اصناف و دانشگاه ها مسائل عفاف و حجاب زیاد است.

وی گفت: 30 تیرماه سالروز حمله وحشیانه رژیم پهلوی به مسجد گوهرشاد و کشتار مردم بی گناه که روز عفاف و حجاب نامیده می شود، اجتماع مردمی ساعت 19 در میدان آستانه برگزار می شود. مطالبه عفاف و حجاب یکی از خواسته های مردم است اما متاسفانه دشمنان با فعالیت های رسانه ای خود موضوع حجاب و عفاف را از الزامات دولت مطرح می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (علیه السلام) قم تصریح کرد: زمانی که قم به عنوان مرکز و مادر انقلاب و مرکز شیعه و به عنوان مرکز و جغرافیای انقلاب قدم به قدم گذاشت. در جهت جستجوی عفاف و حجاب مردم، سایر شهرها نیز از قم الگو خواهند گرفت.

جعفری خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای مجازی در گسترش بداخلاقی های جنسی تأثیر زیادی دارد، فضای مجازی نابسامان می شود و فضای مجازی در همه جای دنیا توسط نوجوانان کنترل می شود، اما این موضوع در کشور ما مغفول مانده و جوانان را ناراضی می کند.

وی گفت: فضای مجازی عفاف و حجاب را به مسیر نادرستی سوق داده است. سلبریتی ها در این فضای مجازی به مقدسات توهین می کنند و هیچ کس به آنها کاری ندارد.»

جعفری افزود: اگر پوشش حجاب در قم نیز مانند ام الکرای جهان اسلام عادی شود این مشکل در سایر شهرها بیشتر می شود، دشمن سرمایه گذاری ویژه ای در قم انجام داده است چرا که اگر قم به عنوان قلب انقلاب، آسیب می بیند به کل کشور وارد می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید