تحریم و محدود کردن رسانه های دشمن به منظور القای نادرست مردم


ساعت: 20:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1920979

لاله افتخاری با تحلیل تصمیم مقابله با تحریم رسانه ای دشمنان گفت: ایجاد شبکه مقاومت در خارج از کشور می تواند تحریم رسانه ای استکبار را خنثی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ لاله افتخارینماینده شورای اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز وی با اشاره به تلاش دشمن برای تحریم اصحاب رسانه و اصحاب رسانه ایران اسلامی به منظور نفوذ در کشورهای حوزه مقاومت، گفت: دشمنان از روز عاشورا و کربلا با انتشار اخبار و اخبار در صدد مقابله با جبهه مقاومت بودند. باید محاکمه شود و رسانه های کشورهای حوزه مقاومت برای خنثی سازی استکبار در اهداف رسانه ای به درستی تحلیل شوند.

وی افزود: امروز استکبار با فضای مجازی و امکانات رسانه ای در صدد است تا اهداف شوم خود را به مردم کشورهای مقاومت از جمله ایران اسلامی دیکته کند و با تهدید، تحریم و محدودیت های رسانه ای در صدد ایجاد تصورات نادرست بر مردم باشد. مردم و اگر برنامه ریزی درستی در منطقه داشته باشد اگر رسانه داشته باشیم به اهداف خود خواهیم رسید.

ادور عضو شورای اسلامی کشور تحریم ها را بی تاثیر نیست و باید برای مقابله با تحریم های دشمنان و استکبار برنامه ریزی داشته باشیم، گفت: پیام رسان های داخلی باید به خوبی تقویت شوند و مسئولان از این پیام رسان ها حمایت کنند و مردم نیز از این پیام رسان ها حمایت کنند. غیرت ملی برای این، شکست دادن دشمن غیرممکن نیست.

افتخاری یادآور شد: برای غلبه بر تهدیدات و تحریم های دشمنان، مردم و مسئولان باید همفکری داشته باشند و با تلفیق شور ملی با تحریم های رسانه ای دشمنان مقابله کنند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن از واقعیت کنونی خود می ترسد و می داند که همواره در رویارویی با جمهوری اسلامی بازنده بوده است، بنابراین تحریم هایی را علیه ایران اسلامی اعمال می کند که ایران اسلامی از کمیسیون وضعیت زنان سازمان ملل خارج می شود. به نشانه ذلت و ترس دشمن است.

نماینده شورای اسلامی ایران تاکید کرد: دشمن به ویژه استکبار می داند که ایران از طریق زنان پیام انقلاب اسلامی و اهداف آن را به گوش زنان جهان می رساند و محدودیت های رسانه ای نیز نتیجه این است. ترس از دشمن

افتخاری، دشمن معمولا چه رسانه ها و شخصیت هایی را تحریم رسانه ای می داند؟ وی بیان کرد: دشمن به دنبال تحریم رسانه ای شخصیت هایی است که مخاطب و حضور رسانه ای داشته باشند و بتوانند در بین اقشار مختلف مردم از جمله زنان نفوذ زیادی داشته باشند.

وی تصریح کرد: افسران و افسرانی که پیام شنیدنی ندارند از دید دشمن دور هستند، البته نه همیشه، اما مردان و افسران باید همیشه هوشیار باشند و نسبت به هر اقدام دشمن واکنش نشان دهند.

نماینده شورای اسلامی ادور بر تاثیر تشکیل بلوک رسانه ای کشورهای مقاومت در برابر رویکرد استکباری تحریم ها تاکید کرد و تصریح کرد: این کار بسیار ارزشمندی در برابر دشمنی است که شبکه رسانه ای ناتو دارد و باید همین استراتژی را داشته باشند و شبکه رسانه ای قوی داشته باشند. قوی تر باشیم

افتخاری افزود: ایران در عرصه رسانه تجربیات ارزنده ای دارد و کم نیستند رسانه ها و جوانان مومنی که می توانند از این توانایی ها به خوبی استفاده کنند و با استکبار مقابله کنند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که چگونه با تحریم رسانه ای دشمن مقابله کنیم؟ وی گفت: ایران اسلامی در خارج از کشور دستاورد بسیار مهمی دارد و ما باید از این دستاورد به نفع خود استفاده کنیم، ایرانیان وفادار به جمهوری اسلامی در خارج از کشور کم نیستند.

نماینده شورای اسلامی شهر اضافه کرد: شبکه های «مبارزه با استکبار و استعمار» و «مقاومت» باید در خارج از کشور تشکیل شود و در این صورت با اتحاد و هم افزایی این شبکه رسانه ای با حزب الله لبنان، انصارالله و سایر گروه های مقاومت، ما را تشکیل می دهیم. آیا می توانیم بر تحریم رسانه های غربی غلبه کنیم؟

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید