تحقق مرز ۱۰۰ درصدی باسوادی از برکات انقلاب اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز باسوادی به 100 درصد رسیده است و این به برکت خدمات انقلاب اسلامی و خیرین اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری اصفهان موج


محمدرضا ابراهیمی در مراسم افتتاحیه 16 پروژه آموزشی شهرستان فریدونشهر گفت: مدرسه سرآغاز تکامل انسان است چرا که هرگاه مدرسه ای ساخته شود آسیب های اجتماعی از بین رفته و استعدادهای نهفته آشکار می شود.

وی افزود: مدرسه سرآغاز تکامل انسان است چرا که وقتی مدرسه ساخته می شود آسیب های اجتماعی از بین می رود و استعدادهای نهفته آشکار می شود.

ابراهیمی گفت: مدرسه مکان مقدسی است و خداوند افراد خاصی را برای ساخت مدرسه برمی گزیند و هدیه ای از جانب خداوند به کسانی است که در ساخت آن مشارکت مادی و معنوی دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تحصیل در مدرسه آن را از اولویت های نظام جمهوری اسلامی دانسته و تصریح می کند: انقلاب اسلامی در مسیر انبیا است و پیامبران همواره روشنگر بوده و با ظلم و ستم مواجه بوده اند که به دنبال کسب آگاهی مردم و نگه داشتن آنان در جاهلیت است.

وی ادامه داد: در اوایل انقلاب ساخت مدرسه و آموزش و پرورش جایگاه ویژه و گسترده ای نداشت و حدود 48 درصد مردم باسواد بودند و همین میزان در شهرهای بزرگ متمرکز بود و این میزان در سال بسیار کم بود. روستاها اما امروز این عدد به 100 درصد رسیده است و این به برکت خدمات انقلاب اسلامی و خیرین اتفاق افتاد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم قصد دارد شعار ایران قدرتمند را در عمل به جامعه جهانی نشان دهد و به همین دلیل به موضوع مدرسه سازی توجه ویژه داشت و نسبت به دولت های گذشته تلاش بیشتری در این زمینه انجام شد. که در راستای عدالت آموزشی و برابری فرصت های آموزشی است.



آیا این خبر مفید بود؟