تحول در گلستان مستلزم حضور نخبگان در مدیریت شهری است

ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804763

جلسات با سرعت کم به ایستگاه آق قلا می رسد.

تکلیف اداره آکالا نیز تعیین شده است تا سلیمان هاشمی امروز این پست مهم و حساس را بر عهده بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل گلستان ما، مراسم تودیع و معارفه فرماندار آک کالا در تالار بازرگانی شهرک صنعتی آک کالا برگزار شد، در این مراسم سلیمان هاشمی به عنوان فرماندار آک کالا معرفی و از زحمات عبدالغفور گراوی قدردانی شد.

نماینده سیاسی، امنیتی و اجتماعی گلستان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار آک کالا گفت: بر اساس قرآن کریم و توصیه های پیامبران، تجربه و وثاقت دو ویژگی مهم مدیران حکومت اسلامی است. در انتخاب مقامات در نظر گرفته شود.»

سیدعلی مهاجر افزود: توسعه و تحول در گلستان نیازمند همدلی و همراهی مردم و حضور افراد نخبه و شایسته در عرصه حکمرانی شهری است.

وی گفت: باید توجه داشته باشیم که همه ما زیر پرچمی هستیم که بنیانگذار انقلاب اسلامی با آن تهدیدها و مشکلات زیادی مواجه شد و باید همین مسیر را ادامه دهیم.

در این مراسم مهاجر، نماینده سیاسی امنیتی منطقه گلستان، ائمه جمعه و جماعات، مدیران اجرایی و مردم استان حضور داشتند.

مردم انتظار دارند با انتخاب مدیران توانمند و متعهد شاهد تحولات اقتصادی خوبی در دولت اصلی باشند. روند جذب نیرو، هرچند کند، شش ماه بعد به نزدیکترین شهر گرگان یعنی آک کالا رسید. سلیمان هاشمی جایگزین عبدالغفور گراوی به عنوان استاندار شد. مردم آک کالا در جریان سیل بیش از همه تحت تاثیر حاکمیت لیبرال قرار گرفتند، چشم امید در سیل اخیر به جوانان و نهادهای انقلابی دوخته شد، آنها بهتر از هرکسی می دانند که این تنها راه حل مشکلات مدیریت جهادی و انقلابی است.

بنابراین، مدیران وظیفه و رسالت سنگینی دارند و باید تلاش کنند تا طعم شیرین حاکمیت انقلابی و جهادی را به مردم بچشانند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید