تحکیم ارتباط مردم و دولت با دیدگاه ها و دغدغه های مردم در دستور کار حامیان انقلاب اسلامی/گروه آسیب شناسی انجام می شود.


ساعت: 15:25
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880871

علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی یکی از تشکل های مردمی شناخته شده در بین مردم است، گزارشی آسیب شناسی با دیدگاه ها و دغدغه ها تهیه کرده است. از مردم به معنای بزرگ

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی کیخانیان دبیرکل حامیان انقلاب اسلامی امروز در جمع خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با توجه به حضور این مجموعه موثر خبرگان در جمع یاران انقلاب اسلامی، شرایط فعلی چهارمحال و بختیاری استان تشخیص داده شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی یکی از تشکل های مردمی شناخته شده در بین مردم است، بر اساس دیدگاه ها و دغدغه های مردم گزارش آسیب شناسی تهیه کرده است.

حکایت از این دارد که مجموعه حامیان انقلاب اسلامی با شعار دولت اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی، مطابق با اجرای بیانات گام دوم رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی دارند. وی تصریح کرد: برای هر یک از سمت های خود کارگروه هایی را در سطح ملی و استانی تشکیل می دهد و بر نقش جوانان و تقویت سرمایه های علمی و سرمایه های نظام تاکید می کند.

کیهانیان با اشاره به اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در مناطق مختلف کشور از جمله شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری دارای ساختار و عضویت است، گفت: این نهاد انقلابی که برخاسته از مردم است ارتباط تنگاتنگی دارد. با جامعه است و قطعاً یکی از منابع ارائه نظرات و درخواست های عمومی است که بدنه حاکمیت و حاکمیت خواهد بود.

وی یادآور شد: این استان مشکلاتی از جمله بیکاری، اشتغال و مشکل آب دارد که امیدواریم زمینه پیگیری جدی مشکلات استان فراهم شود.

کیخانیان خاطرنشان کرد: جامعه حامیان انقلاب اسلامی در دولت سیزدهم وظیفه ایجاد وحدت و تقریب بین جریان ها و تشکل های یک کشور در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و بررسی نقاط قوت و ضعف استان را بر عهده دارد.

دبیر جمعیت حامیان انقلاب اسلامی افزود: اراده دولت برای حل مشکلات استان چهارمحال و بختیاری همزمان با تشکیل دولت موقت با جدیت بیشتری همراه بود و امیدواریم با تلاش و کوشش شاهد این مهم باشیم. بهبود زیرساخت های موجود در این استان

کیخانیان یادآور شد: هدف از سفرهای استانی دبیر کل یاران انقلاب اسلامی تقویت وحدت و تقریب بین جریان ها و تشکل های متحد در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی ادامه داد: بازدید از محل و ارزیابی ساختار تشکیلاتی این سازمان در استان ها، بررسی نقاط قوت و ضعف استان ها و دیدار با مسئولان از دیگر اهداف سفرهای استانی است.

کایخانیان یکی از مشکلات اساسی این استان را مشکل آب خواند و گفت: بهره مندی این استان به واسطه منابع آب سطحی آن محدود است و با این حال در سرچشمه قرار دارد اما از حق مالکیت کمتری برخوردار است و این مشکل منجر به شکل گیری بیکاری می شود. و مشکلات بعدی در استان

وی افزایش تعداد نمایندگان مجلس، توسعه خدمات بهداشتی و درمانی، ایجاد صنایع تبدیلی، توسعه گردشگری و تسریع در انتصابات را از دیگر نیازهای اساسی این استان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: تمامی مشکلات این حوزه طی سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. جلسه با استاندار مورد مطالعه و بررسی قرار گرفت.

کیخانیان تصریح کرد: وجود تبعیض هایی بین این استان و استان های همجوار دیده می شود، بنابراین به نظر می رسد علاوه بر سهم نمایندگان مجلس در این استان باید افزایش یابد و این استان به صورت ویژه در سطح کلان .

وی در پایان خاطرنشان کرد: فقر اقتصادی کشور حاصل مولفه های غیرخودی فرآیند اقتصادی است که با انتصابات هوشمندانه و استفاده از جوانان متخصص توسط مدیران قابل حل است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید