تداوم آلودگی هوا در روزهای آینده نیز/ کاهش آرام دما از فردا


ساعت: 15:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919065

هواشناسی اعلام کرد: شرایط آلودگی هوا طی روزهای آینده ادامه خواهد داشت و کاهش تدریجی دما از فردا تا اوایل هفته آینده به ویژه در روز شنبه پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سازمان هواشناسی تهران اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی مدل‌های عددی وضعیت جوی استان، طی چند روز آینده به دلیل افزایش ترافیک، آسمان در مناطق شهری نیمه ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی می‌شود. پایداری نسبی جو و عدم وزش باد قابل توجه، پیش بینی می شود آلودگی هوا ادامه داشته باشد.

از اواخر امروز (9 دی) تا روز جمعه (11 آذر) به تدریج با گذر از حد متوسط ​​اختلال جوی، در برخی مناطق این بخش ابری افزایش می یابد و بارش پراکنده برف و مه نخواهد بود. دور از انتظار

با فعالیت یک سامانه بارشی دیگر، از اواخر وقت جمعه و تا روز شنبه (12 آذر) در اکثر نقاط نیمه مرکزی و شمالی استان بارش گاهی همراه با برف و در مناطق بالاتر برف گاهی همراه با مه پیش بینی می شود.

از فردا تا اوایل هفته آینده به ویژه روز شنبه کاهش تدریجی دما پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای 9- درجه سانتیگراد به عنوان سردترین نقطه استان تهران در 24 ساعت گذشته ثبت شد.

آسمان تهران فردا (9 دی) نیمه ابری همراه با مه محلی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای 3 درجه سانتیگراد و حداکثر 11 درجه سانتیگراد و پنجشنبه (1 دی) نیمه ابری تا ابری همراه با مه و در برخی نقاط وزش باد ملایم با حداقل دما 5 و حداکثر دما 10 درجه سانتیگراد است.

دیدگاهتان را بنویسید