تداوم اخلال نظام مند روابط بین الملل توسط رسانه های نزدیک به روحانی/ این بار ناراحتی از ابتکار عملیاتی رئیس جمهور برای حفظ محیط زیست


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882945

برخی رسانه های نزدیک به اصلاحات و دولت قبل از ابتدای دولت سیزدهم تجربه و اصرار عجیبی بر ایجاد آشفتگی برای روابط متوازن بین المللی با شرق و غرب و همسایگان این بار با تحریف رئیس جمهور داشتند. سخنانی در جلسه ای راهگشا، خشم خود را از آنها ابراز کردند، نشان از انفعال دولت قبل داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برخی رسانه های نزدیک به اصلاحات و دولت قبل از ابتدای دولت سیزدهم تجربه و اصرار عجیبی بر ایجاد آشفتگی برای روابط متوازن بین المللی با شرق و غرب و همسایگان این بار با تحریف رئیس جمهور داشتند. سخنانی در جلسه ای راهگشا، خشم خود را از آنها ابراز کردند، نشان از انفعال دولت قبل داشتند.

رئیسی در نشست وزیران و مقامات ارشد محیط زیست 11 کشور دعوت شده به ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بزرگترین دارنده منابع انرژی پاک با استفاده از تجربه و دانش بیوتکنولوژی آماده کاهش آلودگی و حفاظت از محیط زیست است. کشورهای دیگر، به ویژه همسایگان عزیزشان.

ad9ed2d7 2206 47d6 88f5 a6ddfa157268 خبر خاکستری

اما سایت انتخابات با تحریف این جملات سخنان رئیس جمهور را منحصراً درباره تجربه ایران در زمینه «آلودگی هوا» قرار داد تا ابتکار دیدار با مسئولان محیط زیست منطقه به بهانه وجود ریزگردها و آلودگی هوا را به حاشیه براند. هوا که میراث انفعال دولت قبل در ایران است.

این در حالی است که دولت قبل با بستن و قطع روابط ایران با جهان به ویژه شرق و همسایگان، حتی راه حل مشکل محیط زیست و آب شرب مردم را به برجام گره زد و عملا جان مردم را در بیولوژیک به خاک و خون کشید. مشکلاتی مانند گرد و غبار باله، کرونا، آب و … معادلات سیاسی را کند کرد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید