ترامپ بارها تلاش کرده تا داماد و دخترش را از کاخ سفید خارج کند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی در کتاب جدید خود «دونالد ترامپ» می نویسد، رئیس جمهور سابق آمریکا در دوران ریاست جمهوری خود چندین بار اقدام به اخراج «ایوانکا ترامپ» و «جرد کوشنر» دختر و دامادش کرد. او که به عنوان مشاور ریاست جمهوری او کار می کرد، کاری برای انجام دادن داشت و در مقطعی می خواست با روی آوردن به توییتر این کار را انجام دهد.

به گزارش واشنگتن اگزمینر، مگی هابرمن، روزنامه‌نگار نیویورک تایمز در کتاب جدید خود با عنوان The Impostor: The Making of Donald Trump and the Breakdown of America می‌نویسد، ترامپ زمانی با جان کلی، رئیس‌جمهور آمریکا دیدار کرد. و دان مک‌گان، مشاور کاخ سفید در آن زمان از برنامه‌هایی برای اخراج این زوج از دولتش صحبت کرد. ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر مشاوران کاخ سفید بودند.

بر اساس این کتاب، او در آن جلسه گفت که فقط می تواند توییت کند که داماد و دخترش کاخ سفید را ترک می کنند، اما جان کلی با آن مخالفت کرد.

هابرمن نوشت: کلی و مک گان با این پیشنهاد مخالفت کردند و ابراز نگرانی کردند که اگر دختر و داماد ترامپ با این موضوع مخالفت کنند، ترامپ دیگر نمی تواند از آنها حمایت کند.

وی ادامه داد: «کلی از طریق توییتر ترامپ را از اخراج آنها منع کرد و گفت ترامپ باید قبل از انجام این کار مستقیماً با آنها صحبت کند.» «ترامپ به قول او عمل کرد و سپس هرگز آن را دنبال نکرد.

ایوانکا ترامپ و کوشنر در دوران ریاست جمهوری ترامپ در کاخ سفید ماندند.

در کتاب هابرمن که به موضوع سفر ترامپ از تاجر شدن تا رئیس جمهور آمریکا می پردازد، داستان های دیگری درباره این رئیس جمهور سابق آمریکا مطرح شده است. این کتاب همچنین جزئیات جدیدی را در مورد تحولات کاخ سفید تحت دولت ترامپ فاش کرد.

دیدگاهتان را بنویسید