ترامپ: بایدن خواهان توافق ایران بدتر از برجام است

ترامپ: بایدن خواهان توافق ایران بدتر از برجام است

رئیس جمهور سابق آمریکا در کنفرانس ائتلاف آزادی و ایمان گفت: دولت بایدن با ایران توافقی دارد که بدتر از توافق 2015 است.

وب سایت کانال فاکس نیوز نوشت که دونالد ترامپ شب گذشته (3 ژوئیه) در پایتخت آمریکا و در کنفرانس «ائتلاف آزادی و ایمان» یکی از کارمندان سازمان «سرویس درآمد داخلی» را افشا کرد. بر اساس آن هانتر بایدن در سال 2017 و از طریق پیام رسان های واتس اپ پیامی به هنری ژائو، مدیر شرکت مدیریت سرمایه هاروست فاند ارسال کرده و بر اساس رابطه وی با معاون سابق رئیس جمهور آمریکا، سعی در اعمال فشار داشته است. طرف چینی به برخی از تعهدات خود عمل کند.

ترامپ گفت: خانواده بایدن در مدت 10 روز بدون دلیل 5 میلیون و 100 هزار دلار از چین دریافت کردند. در واقع آنها ده ها میلیون دلار از چین دریافت کرده اند. شاید به همین دلیل است که بایدن از ساخت پایگاه های نظامی چین در کوبا شکایت نمی کند. شاید دلیلش همین باشد.

وی رئیس جمهور کنونی آمریکا را “آلوده” خواند و افزود: این پرونده صد برابر بدتر از واترگیت است. به همین دلیل است که بایدن اهمیتی نمی دهد که چین این تاسیسات نظامی را باز کند. هیچ کاری نکن هیچی نمیگه

به گزارش فاکس نیوز، دولت بایدن با دست کم گرفتن اهمیت توافق محرمانه بین کوبا و چین برای ایجاد پایگاهی برای استراق سمع در خاک این کشور آمریکای لاتین و احتمال جاسوسی چین از ارتباطات الکترونیکی، اعلام کرد که این مشکل در حال وقوع است. قبل از تشکیل دولت فعلی آمریکا.

یک مقام آمریکایی گفت: این یک مشکل مداوم است و یک تحول جدید محسوب نمی شود.

به گزارش فاکس نیوز، گفته می شود چین در حال بررسی ایجاد مراکزی در اقیانوس اطلس، آمریکای لاتین، خاورمیانه، آسیای مرکزی، آفریقا، اقیانوسیه و هند است.

ترامپ در این سخنرانی گفت که اگر چین ساخت پایگاه مذکور را متوقف نکند، من مانند هیچ کس دیگری تعرفه را اعمال خواهم کرد.

ترامپ در ادامه گفت: ما سال‌ها با هم جنگیدیم تا کشورمان را از شر نیروهای شیطانی و شرور که از آمریکا متنفرند خلاص کنیم و من واقعاً معتقدم که آنها می‌خواهند ما را نابود کنند… من این را باور دارم و شما هم چنین می‌کنید. با ایمان و آزادی با علم و ایمان، با سنت های تاریخی، با قانون و دموکراسی و با خود خدای متعال مبارزه می کنند! این جنگی نیست که آنها پیروز شوند.

هیچ رئیس‌جمهوری به اندازه من برای مسیحیان نجنگیده است، و من به مبارزه و مبارزه سخت برای بازگشت به پشت میز (ریاست جمهوری) در دفتر بیضی (کاخ سفید) ادامه خواهم داد.»

جمعیت اینجا یکصدا فریاد می زنند: ما ترامپ را دوست داریم!

ترامپ درباره تصمیم بایدن درباره توافق هسته‌ای ایران گفت: همه شروع به خرید نفت از ایران کردند و ایران اکنون بسیار ثروتمند است و به جای داشتن یک موقعیت عالی در مذاکره، در موقعیت وحشتناکی از مذاکره قرار داریم و دولت بایدن در واقع تلاش می‌کند تا معامله ای بدتر از اولی انجام دهید. اولی وحشتناک بود اولی یک معامله کوتاه مدت بود. یعنی 50 سال یا 100 سال نبود. در حال انقضا بود، اما برای آنها مجوز ساخت سلاح هسته ای بود… اما متأسفانه معاهده (برجام) را اجرا کردند و بعد از آن هیچ کاری نکردند. ایرانی ها برای انجام این توافق جان می دادند و آنها (دولت اوباما) هیچ کاری با این توافق نکردند. اما اتفاقاً بعداً قرارداد را با ابراهیم منعقد کردیم. معامله شگفت انگیز

دیدگاهتان را بنویسید