ترامپ مدعی است پاسپورتش در جریان حمله اف بی آی به سرقت رفته است


ساعت: 03:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890216

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا گفت گذرنامه‌هایش در جریان یورش اف‌بی‌آی به عمارتش در فلوریدا در روز دوشنبه گذشته به سرقت رفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روسیا الیوم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد گذرنامه‌هایش در جریان یورش اف‌بی‌آی دوشنبه گذشته در ملک او در فلوریدا موسوم به مار لاگو به سرقت رفته است.

بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ در شبکه اجتماعی خود نوشت: در حمله اف بی آی در مار لاگو، سه پاسپورت من که یکی از آنها منقضی شده بود و موارد دیگر دزدیدند.

و افزود: این حمله به یک رقیب سیاسی در چنین سطحی است که قبلاً در کشور ما اتفاق نیفتاده است … یک کشور جهان سوم.

لازم به ذکر است که ماموران FBI دوشنبه گذشته به املاک ترامپ در فلوریدا یورش بردند و 20 جعبه حاوی 11 مجموعه اسناد طبقه بندی شده و فوق محرمانه را کشف و ضبط کردند. واشنگتن پست گزارش می دهد که اسناد محرمانه مربوط به سلاح های هسته ای است.

وزارت دادگستری ایالات متحده توقیف این اسناد را روز جمعه تأیید کرد و گفت که دلیل محتملی وجود دارد که ترامپ قانون جاسوسی را نقض کرده است که قانون فدرال را از داشتن یا انتقال اطلاعات دفاع ملی منع می کند.

اقلام و اسناد ضبط شده از خانه ترامپ شامل مواردی است که «محرمانه» و «فوق محرمانه» هستند، که بالاترین سطح طبقه بندی فقط برای نزدیکترین مقامات اطلاعاتی امنیت ملی کشور محفوظ است.

دیدگاهتان را بنویسید