ترخیص ۲۸ مصدوم حادثه متروپل/ بستری شدن چهار نفر در مراکز درمانی

معاون درمان در این سفر که به دلیل شرایط نامساعد جوی به صورت زمینی انجام شد، روند ارائه خدمات درمانی به مصدومان و بیماران این حادثه را بررسی کرد.

کریمی پس از بازدید از مراکز درمانی گفت: خوشبختانه اکثر مجروحان پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند و تنها یک مجروح حادثه ساختمان پایتخت آبادان در بخش مراقبت های ویژه و سه نفر نیز بستری هستند. محفظه های معمولی.”

وی گفت: امیدواریم تعداد کشته ها و مجروحان بیش از این نباشد، هرچند با توجه به شدت حادثه و آواربرداری کامل ممکن است این آمار تغییر کند.

معاون وزیر بهداشت ادامه داد: تمام تلاش کادر درمانی آبادان به کار گرفته شده و بستر مادی بسیج شده است و از نظر خدمات، تخصص های لازم و تجهیزات مشکلی در منطقه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه آبادان از تمامی امکانات لازم برخوردار است اما ما در وزارت بهداشت برای امنیت، تجهیزات بیشتری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار داده ایم.

کریمی با تاکید بر اینکه مشکلی برای مداوای مجروحان نداریم، افزود: خداوند به همه کارکنان بیمارستان، امدادگران، آمبولانس ها و سایر ارگان های امدادی که در این شرایط آوارهای جهادگران را برمی دارند عاقبت بخیر کند.

معاون وزیر بهداشت همچنین از بیمارستان مادر این شهرستان در رامهرمز بازدید کرد.

کریمی ابتدا از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید کرد و ضمن گفتگو با پرسنل، روند خدمات رسانی به بیماران در بخش‌های مختلف از جمله اورژانس، اتاق عمل و سایر بخش‌های درمانی را بررسی کرد.

کریمی همچنین از ساختمان جدید اورژانس بیمارستان و ساختمان در حال ساخت سی تی و ام آر آی مرکز درمانی بازدید و دستورات لازم برای تسریع در تکمیل را صادر کرد.

معاون وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: با راه اندازی فضای جدید ساختمان اورژانس بیمارستان مادر، ارائه خدمات در این بیمارستان به حد مطلوب خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید