ترویج سبک فرماندهی سردار دلا اعتماد به نفس را در نخبگان تشویق می کند

ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 1400/10/15
کد خبر: 1798188

حامد شکوهی گفت: ترویج سبک فرماندهی حاج قاسم می تواند به افزایش اعتماد به نفس نخبگان جوان و فعال شدن ظرفیت مدیریتی جوانان نخبه کشور کمک کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: تاکید بر عنصر اقتدار و اقتدار مردم برای پیشبرد امور، رمز موفقیت حاج قاسم در جهاد کشورهای مقاومت برگرفته از مکتب امام بود. راحیل (ع)».

حامد شکوهی ادامه داد: در حوزه حکومت داری سبک فرماندهی حاج قاسم مترجم کاربرد گفتمان اقتصاد مقاومتی است. سردار سلیمانی با کمک های دولتی ستاد احیای عتبات را راه اندازی کرد و حرمین را متحول کرد.

وی افزود: ترویج سبک فرماندهی حاج قاسم نیز می تواند به افزایش اعتماد به نفس در بین نخبگان جوان کمک کند و به تقویت توان مدیریتی جوانان نخبه کشور کمک کند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: کاهش وابستگی به بیگانگان و تشدید تلاش برای ایجاد قدرت داخلی و در نتیجه افزایش مولفه استقلال و خودمختاری از دیگر ویژگی های سردار است.

شکوهی گفت: ما نتیجه اعتماد غرب به دولت گذشته را دیدیم، بنابراین اگر روحیه صلابت و استقلال طلبی سردار سلیمانی نبود، امروز همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید در داخل کشور با داعش بجنگیم. “

وی ادامه داد: شیوه حکومت داری حاج قاسم از برکات پاسداشت مقدس است; او موفق شد الگوی جدیدی از حکومت داری را در کشور بر اساس ارزش های بومی و داخلی ایجاد کند.

این استاد دانشگاه در خاتمه خاطرنشان کرد: حاج کاسم با تجربه فراوان از دوران مقدس، سبک فرماندهی جهادگران در جبهه مقاومت را بین المللی کرد و آن را با نیازها و مقتضیات طیف متنوعی از مدیترانه تا جنوب آسیا منطبق کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید