تزریق واکسن کراون در شهرستان دنا ادامه دارد

ساعت: 18:45
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780503

رئیس مرکز بهداشت شهرستان دنا از تعطیلی تعدادی از مدارس شهرستان دنا به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در دانش‌آموزان خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون 57 نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ظفر پریسایی در گفت و گو با پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص آخرین اقدامات برای کاهش شیوع بیماری عروق کرونر قلب در مدارس شهرستان دنا گفت: 70 دانش آموز در مدارس شهرستان دنا به بیماری عروق کرونر قلب مبتلا شده اند. در روزهای اخیر مورد جدیدی از بیماری عروق کرونر قلب در این مدارس مشاهده نشد.

وی از تعطیلی مدارس روستاهای احمد قریب، ده برایی، کریک و تمنک به دلیل ابتلای دانش آموزان به بیماری عروق کرونر خبر داد و گفت: هیچ مورد جدیدی از بیماری عروق کرونر قلب در مدارس جدید این شهرستان گزارش نشده است.

رئیس مرکز بهداشت دنا به تقویت نظارت مربیان بهداشت، گروه های نظارتی در مدارس این شهرستان اشاره کرد و افزود: 70 درصد جمعیت شهرستان دنا دو بار با واکسن کرونا واکسینه شده اند.

پاریس رنگ شهر دنا را زرد اعلام کرد و گفت: تعداد پاهای تاج در شهرستان دنا از ابتدا تا امروز 57 نفر است.

این کارمند در توصیه ای به والدین خواستار تزریق دوم واکسن کراون برای دانش آموزان شهرستان شد و گفت: در مراکز بهداشتی درمانی دنا انواع واکسن وجود دارد که باید دانش آموزان و جوانان در گروه سنی باشند. 20 تا 30 سال. برای واکسیناسیون بیا.»

وی از تزریق 95 درصدی واکسن کرونا در گروه سنی 45 سال خبر داد و افزود: آن دسته از 45 گروه سنی شهرستان دنا که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا یا مهاجرت به خارج از شهر واکسن دریافت نکرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید