تسهیل/نیاز به ایجاد زیرساخت های لازم برای ایجاد یک محصول، وظیفه دولت است


ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: 06/07/1401
کد خبر: 1893498

اسلامی گفت: وظیفه دولت است که تسهیل کند; تا بتوانند زیرساخت ها و شرایطی را برای مردم برای توسعه کسب و کارشان فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، محمد اسلامی صبح امروز در مراسم رونمایی از طرح تولید کاغذ سنگی ازنا با بیان اینکه وظیفه دولت تسهیل است، گفت: بتواند زیرساخت ها و شرایطی را فراهم کند تا مردم بتوانند به تجارت بپردازند. نیازمند عاملی هستیم تا در ایجاد زنجیره ارزش کار لازم را انجام دهیم تا محیط زیست آسیبی نبیند و سلامت جامعه پایدار بماند و با ادامه فعالیت زنجیره ارزش برای ایجاد شغل و دانش بنیان تکامل یابد.

وی افزود: یکی از پیش نیازهای دانش بنیان، فراهم کردن زیرساخت ها و ظرفیت تولید محصولات است و از هر فرصتی مانند کشت گیاهان دارویی که فرآوری آن گسترده و متنوع است، می توان کارها را به سمت بزرگتر پیش برد. ارزش افزوده . .

معاون رئیس جمهور با اشاره به تجلیل دولت تصریح کرد: در هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر اسوه خدمت فداکاری بودند. مردمی بودند که اهل شعار نبودند بلکه اهل عمل و وفای به عهد و عهد بودند، پس ایمان به خدا و تمرکز بر مردم شعار آنهاست، این الگوها نیاز به استفاده در زندگی و مدیریت دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید