تشکیل 1281 گروه جهادی در استان زنجان


ساعت: 16:36
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837274

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان اعلام کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه 1281 گروه جهادی در استان زنجان با مدیریت بسیج سازندگی سازماندهی شد، گفت: کار ارزشمندی انجام داده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش جهادگران فاطمیون استان زنجان با بیان اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: بسیج در همه صحنه ها جهادگر عمل کرد و در میدان پیروز شد.

وی با بیان اینکه بسیج در دفاع مقدس هشت سال حماسه، رشادت، ایثار و ایثار را به زیباترین شکل به تصویر می کشد گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: دست شما بسیجیان و با شما بسیجیان در پیشاپیش می بوسم. از هر چیزی که من باور ندارم

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: بسیج در این سال ها موثرترین برنامه های فرهنگی، معنوی، تربیتی و… را اجرا کرده و در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمنان ایستادگی کرده است. در صحنه های امنیتی با کمک نیروهای امنیتی، طلوع اغتشاشات خنثی شده است.

وی با بیان اینکه بسیج به برقراری امنیت پایدار کمک کرده است، افزود: امنیت پایدار با حضور مردم امکان پذیر است.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج پروژه های عمرانی مهمی را در کشور اجرا کرده است، خاطرنشان کرد: این فعالیت های بسیج صرفاً توسعه ای نیست و در عرصه های اقتصاد مقاومتی، فرهنگی، علمی، آموزشی و … است.

وی با اشاره به حضور بسیجی در صحنه و کمک به دولت و دستگاه های دولتی در مقاطع مختلف، ادامه داد: بسیجی با کمک به شبکه بهداشت و درمان، زنجیره تاج را به خوبی انجام داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیج سازندگی در 11 اردیبهشت سال 1379 با رهبری مقام معظم رهبری تشکیل شد، افزود:

وی با بیان اینکه در قالب بسیج سازندگی 1281 گروه جهادی در استان زنجان تشکیل شده است، گفت: این گروه های جهادی در عرصه های مختلف از جمله اقتصاد مقاومتی، سازندگی، اشتغال زایی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، آموزشی کارهای ارزنده ای انجام داده اند. ، و غیره. .

بیسیک گفت که فرمانده سپاه انصارالمهدی در استان زنجان با ورود به صحنه آبرسانی روستا با وزارت نیرو گفت: پنج نیروی سپاه نیز در ساخت و ساز و محرومیت زدایی فعال بودند.

وی با اشاره به رزمایش جهادگران فاطمیون در استان زنجان افزود: این آموزش از امروز 10 روز دیگر در زنجان آغاز می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید