تصویر جنجالی در فضای مجازی برای فالوورها خبرساز شده است

تصویر جنجالی در فضای مجازی برای فالوورها خبرساز شده است

شایعه ای هواداران فوتبال را شوکه کرد. در فضای مجازی صحبت هایی مبنی بر درگذشت غلامحسین پیرانی فوتبالیست سرشناس ایرانی مطرح شده است. برخی از اهالی فوتبال نیز این شایعه را باور کردند و با انتشار عکس شغلام پیروانی به خانواده وی و اهالی فوتبال شیراز تسلیت گفتند اما خوشبختانه این شایعه به سرعت توسط خانواده پیروانی تکذیب شد و مشخص شد که خبر درگذشت غلامحسین پیروانی یک خبر است. دروغ.

این خبر توسط افشین پیرانی نیز تکذیب شد.

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گفت: «دقایقی پیش من هم این شایعه را در فضای مجازی شنیدم و شوکه شدم.» بلافاصله با برادرم تماس گرفتم و خدا را شکر دیدم این خبر ساختگی است. خوشبختانه حال برادرم خوب و در سلامت کامل است.

عکس منتشر شده از غلامحسین پیروانی در فضای مجازی به همراه این خبر جعلی و نشان دادن وی بر روی تخت بیمارستان مربوط به دو سال پیش است و شغلام پیروانی هم اکنون در سلامت کامل در شیراز به سر می برد.

این عکسی است که در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۸ به عنوان خبر درگذشت شاگلم پیرانی و دوباره امروز منتشر شده است. خوشبختانه این خبر دروغ بود

دو سال پیش شایعه فوت غلامحسین پیرانی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شد اما خانواده پیرانی بلافاصله این خبر جعلی را تکذیب کردند. در آن زمان غلامحسین پیروانی با انتشار ویدئویی از خود اعلام کرد که دایی دار فانی را وداع گفت و در سلامت کامل به سر می برد.

غلامحسین، افشین و امیرحسین از پیروان چهره های معروف و با اخلاق فوتبال ایران هستند و معلوم نیست عده ای برای چه هدفی در فضای مجازی با خانواده محترم فالوئر شوخی زشتی کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید