تعامل فدراسیون ها و وزارتخانه ها در تحقق اهداف ورزشی کشور بسیار موثر است

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796216

بازدید وزیر ورزش و جوانان از زورخانه و کشتی

رئیس فدراسیون ورزش های زرهانی و کشتی پهلوانی گفت: تعامل بین فدراسیون ها و وزارتخانه در تحقق اهداف ورزشی کشور بسیار موثر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و پهلوانی، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه 8 دی از فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی بازدید کرد.

مهرعلی باران چشمه رئیس فدراسیون گفت: حضور وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی این احساس را ایجاد می کند که مسئولان عالی رتبه ورزش کشور به نقطه مهمی رسیده اند که تنها تعامل و همکاری است. راه ارتقای ورزش در کشور ما.«در همه بخشها.

رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای افزود: این بازدیدها که با همفکری و تعامل در خلال مشکلات و موانع ورزش کشور همراه است، بسیار قابل تقدیر و با هدف خدمت رسانی به مردم است. هر چه این تعاملات و همکاری های فدراسیون و وزارتخانه بیشتر شود، راه های خدمت رسانی به جامعه ورزش کشور هموارتر می شود.

باران چسمه همچنین به سفرها و بازدیدهای میدانی متعدد وزیر ورزش و جوانان در رشته های مختلف ورزشی کشور اشاره کرد و گفت: چنین جلساتی در پیشبرد اهداف ورزش کشور بسیار موثر بوده و خدای ناکرده دستاورد دیگری نیز خواهد داشت. بیش از نشاط و نشاط در جامعه. «ما ورزش در کشور نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید