تعبیر خدمت پدرم برگرفته از معانی و تدابیر ائمه است


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1401/03/14
کد خبر: 1854821

سلیمانی فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به علاقه شهید حاج قاسم سلیمانی به خدمت به مردم گفت: تعبیر خدمت به پدرم برگرفته از معانی و تدابیری است که ائمه اطهار بیان می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، زینب سلیمانی در اجتماع بزرگ زیر آفتاب که در امامزاده سید جعفر (ع) برگزار شد، با اشاره به علاقه شهید سلیمانی به مردم گفت: خدمت به مردم، محرومان، مستضعفان و پاسداری از همه. .

وی با اشاره به یاد و خاطره سردار فقید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم جایزه شهادت خود را از امام رضا (ع) دریافت کرد.

یادگار شهید سلیمانی گفت: از دوستان و همراهان پدرم شنیدم که پدرم در عبادت امام رضا(ع) همیشه دوست داشت در کنار مردم باشد و در میان مردم نماز بخواند و هرگز حاضر به استفاده از درب شخصی نشد.

سلیمانی با اشاره به علاقه متقابل مردم و شهید سلیمانی گفت: از دوستان پدرم شنیدم که وقتی با حاج قاسم قصد خروج از حرم امام رضا (ع) را داشتیم از میان جمعیت برای دیدار با حاج قاسم بیرون آمدند. و صحبت کردن با او آنقدر سخت بود که تصمیم گرفتم راه را برایش باز کنم، اما حاج قاسم به من گفت مردم را از من دور نکن، من برای زیارت امام رضا (ع) به اینجا می آیم و دستش را می بوسم و دوست دارم اگر من هم می توانم اینجا به مردم کمک کنم.

سلیمانی خدمت به مردم را از علاقه وافر سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: پدرم در تمام مراحل زندگی خود در خدمت به مردم کوشا بود. چه با لباس نظامی، چه با لباس شهادت، چه در میدان جنگ و چه در سیل خوزستان.

وی افزود: پدرم دفاع از خوزستان را پاسداری از اهل بیت(ع) می دانست و تعبیر خدمت به پدرم بر اساس معانی و تدابیری بود که ائمه اطهار بیان کردند.

فرزند شهید حاج کاسم سلیمانی با تاکید بر اهمیت خدمت به مردم گفت: خدای نکرده همه ما با الگو گرفتن از شهدا و حاج قاسم سلیمانی و خادم اهل بیت (ع) می توانیم به مردم خدمت کنیم. ، مردم و رهبر عزیز کشورمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید