تعداد قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس

تعداد قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال و پرسپولیس

صبح امروز اسناد باشگاه های پرسپولیس و استقلال در سایت کدال منتشر شد که بر اساس آن کلیات قرارداد بازیکنان این دو تیم و ستاد آنها درج شده است.

بر این اساس باشگاه پرسپولیس در مجموع 125 میلیارد تن برای بازیکنان داخلی و مربیان آنها هزینه کرده است که باید رقم 500 هزار دلاری را به عنوان هزینه خارجی ها اضافه کرد.

باشگاه استقلال برای تیم بزرگسالان 162 میلیارد عنوان کرد و البته جزییات دیگری ذکر نشد.

* تعداد قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس

بر این اساس باشگاه پرسپولیس 29 میلیارد تن فولاد برای کارکنان خود هزینه کرده است. یحیی گل محمدی، کریم باقری، حمید مطهری، داوود فنایی و دو آنالیزور و یک بدنساز از اعضای کادرفنی پرسپولیس هستند.

اما نکته جالب اینجاست که کادرفنی بازیکنان ایرانی پرسپولیس که در اینجا به 24 نفر آنها اشاره شده است، در مجموع 95 میلیارد و 672 میلیون تن در اختیار باشگاه پرسپولیس گذاشته اند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قرارداد وحدت حنان اف و منوچهر صفروف در هر سال 110 هزار دلار است.

* تعداد قراردادی افراد مستقل

بر اساس اسناد ارائه شده از سوی باشگاه استقلال، الی پوشان یک میلیارد و 200 میلیون تن در مجموعه ورزشگاه آرارات تهران هزینه کرده و برای اجاره آپارتمان رودی زستد نیز پرداخت شده است.

در قسمت مربوط به قرارداد بازیکنان و مربیان تیم بزرگسالان استقلال نیز 162 میلیارد و 600 تن در این قسمت هزینه شده است. استقلال به طور جداگانه اعلام نکرد که چقدر به بازیکنان و مربیان پرداخت می شود.

تیم های پایه استقلال نیز دو میلیارد دلار خرج این باشگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید