تعطیلات در سواحل آنتالیا

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 1400/09/30
کد خبر: 1793955

شهر آنتالیا و تور آنتالیا یکی از بهترین مراکز گردشگری جهان است و سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است و در این میان ایرانیان زیادی نیز وجود دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هر ساله با شروع فصل تابستان، گردشگران زیادی از شهرهای ساحلی ترکیه به ویژه شهر آنتالیا دیدن می کنند و همگی تعطیلات دلپذیر و بی نظیری را تجربه می کنند. اگر بخواهیم مقدمه ای بر موقعیت جغرافیایی آنتالیا داشته باشیم باید بگوییم که این شهر زیبا در کنار آب های فیروزه ای مدیترانه قرار گرفته و به همین دلیل آب و هوای معتدل مدیترانه ای دارد. شهر کورکوتلی در غرب و شهر سریک در قسمت شرقی آنتالیا واقع شده است. شهر آنتالیا از جنوب به دریای مدیترانه منتهی می شود. آب های شفاف و سواحل بکر از دلایل اصلی شکوه این شهر هستند .

البته این شهر دارای امکانات رفاهی و تفریحی در سطح بالایی است و هتل ها و اقامتگاه های مجلل در سطح شهر پراکنده هستند. البته این پایان ماجرا نیست و در این شهر مجموعه ای از پارک های آبی و سرگرمی های منحصر به فرد و هیجان انگیز را خواهید دید. شما همچنان از خرید و کاوش در بازارهای مدرن و مراکز خرید لذت خواهید برد. همه این مزیت ها باعث شده است که شهر آنتالیا به یکی از ده مرکز برتر گردشگری جهان تبدیل شود .

باید اضافه کرد که شهر آنتالیا و تور آنتالیا یکی از بهترین مراکز گردشگری جهان است و سالانه پذیرای میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است و در این میان تعداد کمی از ایرانیان نیز دیده می شود. در ابتدا و با ورود به این شهر با تعدادی نخل و نخل روبرو می شوید که تمام بلوارها را تزئین کرده اند. سپس آب های عمیق و آرام مدیترانه با سواحل طلایی و درخشان، چشم را خیره می کند. جمعیت این شهر بسیار کم است و حدود سه میلیون نفر تخمین زده می شود، اما هر ساله با شروع فصل گرما میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا برای گذراندن تعطیلات و تفریح ​​روزها به این شهر سفر می کنند. سواحل زیبایی اطراف شهر آنتالیا را احاطه کرده اند که از معروف ترین آنها می توان به ساحل کمر، ساحل بلک، ساحل آلانیا، ساحل کنیالتی اشاره کرد. در اینجا تعدادی از این سواحل را مشاهده می کنید .

تفریح ​​در ساحل زیبای کمر

پیشنهاد می کنیم هر چه زودتر به این ساحل زیبا بروید و ساعت ها در این ساحل به تفریح ​​بپردازید. بد نیست بدانید که منطقه ساحلی کمر یکی از جاذبه های شگفت انگیز آنتالیا است و حدود چهل دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد. باید اضافه کنیم که این ساحل دارای مرجان های سرزنده و زیبایی است و دارای امکانات رفاهی مختلفی مانند مراکز خرید، کافه ها و رستوران های مختلف است. اگر برای اولین بار کمر را می بینید، حتما احساس می کنید که آرزوی شما محقق شده و در گوشه ای از بهشت ​​قدم می زنید. .

این را هم اضافه کنیم که این ساحل از جمله پیشنهادات ویژه تور آنتالیا در رشته کوه توروس است و ضمن تفریح ​​در این منطقه منظره زیبایی از کوه های سرسبز جلوی چشمان شما خواهد بود. .

همانطور که گفتیم این ساحل در چهل کیلومتری مرکز آنتالیا قرار دارد و بیشتر اوقات نسبتاً آرام و آرام است. در آخر باید اضافه کنیم که بازار تفریحات آبی این منطقه داغ است و می توانید ساعت ها به قایق سواری، غواصی و ورزش های هیجان انگیز بپردازید. .

سرگرمی در ساحل در ساید

به گزارش سایت توریستی باتو، ساحل زیبای سیده برداشتن همچنین بسیار معروف است و منظره زیبایی دارد. امکانات رفاهی و تفریحی مختلفی در این منطقه وجود دارد و مراکز خرید مختلفی نیز در طول مسیر وجود دارد. باید اضافه کرد که مغازه های این منطقه تا پاسی از شب باز هستند و به دلیل شهر بندری سیده قیمت اجناس در اینجا بسیار پایین است. گفتنی است مهمترین مناطق گردشگری سیده چلاکلی است (چولاکلی) و کاملیا (کاملیا) هر دو در بخش Kum Koi نامگذاری شده اند (KumKōy) هستند .

در ساحل المپوس استراحت کنید

ساحل المپوس المپوس این یکی از دیگر سواحل آنتالیا است و منظره بسیار زیبایی دارد. ساحل المپوس پرجمعیت با گونه های کمیاب است. همچنین در این ساحل کافه ها و رستوران های متنوعی وجود دارد و برخی از کافه ها میز و صندلی هایی را زیر سایه درختان چیده اند و لذت خوردن و نوشیدن را چند برابر کرده اند. جالب است بدانید که این منطقه در گذشته شهری ثروتمند بوده و یکی از بنادر مهم ترکیه به شمار می رفته است و در هر گوشه آن اشیای عتیقه ارزشمندی را خواهید دید. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید