تعمیر واگن های مترو در حال انجام است


ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893328

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: تولید قطار برای رسیدن به استانداردها سلسله مراتب سختی دارد اما به موازات این موضوع بازسازی واگن های موجود نیز در حال پیگیری است که زمان تعمیرات اساسی آنها فرا رسیده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدجعفر تشری هاشمی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: در قسمت افزایش واگن های مترو تهران نیاز به خرید واگن داریم و از دولت قبل هم قول این موضوع را داده بودند، اما متاسفانه نشد و چنین شد. یک موضوع مهم در حال حاضر در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: به ما قول داده اند که پیش پرداخت 630 واگن را بپردازند و دولت در حال پیگیری و بررسی این موضوع است تا پیش پرداخت ها که 114 میلیون دلار است از منابع دولتی پرداخت شود و قرارداد عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران یادآور شد: نکته مهم این است که همه این کارها سریع نیست و در مکانیزم بانکی قرار می گیرد. همچنین تلاش ما بر این است که قطعات واگن مترو داخل آن باشد.

تشری هاشمی تصریح کرد: تولید قطار برای رسیدن به استانداردها سلسله مراتب سختی دارد، اما به موازات این مشکل، پیگیری نوسازی واگن های موجود است که زمان تعمیرات اساسی آنها فرا رسیده است.

وی بیان کرد: مقرر شده برای تامین قطعات با صنعتگران قرارداد منعقد شود و نوسازی واگن های مترو آغاز شود و به نظر می رسد شروع خوبی برای مترو صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید