تغییر قانون نظام وظیفه عمومی در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی شد


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822722

در نشست این کمیسیون، معاون کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای ملی برای اصلاح قانون خدمات ملکی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خانه ملت، ابراهیم عزیزی در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: مسئولان ذیربط موضوعات مربوط به این قانون را بررسی و پیشنهادات دستگاه های ذیربط را بررسی خواهند کرد و پس از آن نتیجه جلسات در دادگاه و کمیسیون خلاصه می شود.

وی افزود: در بخشی دیگر از جلسه امروز موضوع اصلاح قانون نظام وظیفه عمومی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که دولت نیز در تلاش برای ارسال لایحه در این زمینه است و ستاد کل نیروهای مسلح نیز ارائه کرده است. پیشنهاداتش.”

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پس از این مراحل، منتظر ارائه لایحه دولت به مجلس خواهیم بود و آماده بررسی کامل آن هستیم.

عزیزی تاکید کرد: به نظر می رسد لایحه ای که ستادکل از طریق دولت به مجلس تقدیم می کند، پاسخگوی نیاز جوانان و نیروهای مسلح و پاسخگوی نیازهای بسیاری از جوانان باشد و کار کارشناسی و خدمات عمومی را به خوبی انجام داده است. اصلاحات اساسی. «او تکالیف خود را انجام خواهد داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید