تفاهم نامه انتقال دوره باید به روز شود


ساعت: 12:55
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881952

جلسه کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون های تحت پوشش به ریاست رئیس کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه بررسی عملکرد و همفکری کمیته ملی پارالمپیک با فدراسیون های تحت پوشش برگزار شد.

در این جلسه روسای فدراسیون های تیراندازی با کمان، تنیس روی میز و سوارکاری و دبیر فدراسیون نابینایان، جانبازان و معلولان، قایقرانی، بدمینتون، تکواندو، سه گانه، تنیس، تیراندازی با کمان و همچنین رئیس، دبیر اجرایی و مدیران کمیته ملی ورزشکاران پارالمپیک حضور داشتند و گزارشی از عملکرد فدراسیون ها ارائه شد و برخی مسائل مربوط به ورزش پارالمپیک از سوی کشورها مطرح شد.

در پایان این جلسه مقرر شد گزارش کتبی عملکرد فدراسیون ها، نیازهای آموزشی و رنکینگ و همچنین درخواست تجهیز فدراسیون ها در مسابقات قهرمانی و همگانی به کمیته اعلام شود. بررسی های لازم همچنین کمیته ملی پارالمپیک به توسعه برنامه 4 ساله فدراسیون ها برای همسویی با اهداف و سیاست های بازی های پارالمپیک کمک خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان ضمن تشکر از حاضران گفت: طبق آخرین نامه کمیته بین المللی پارالمپیک، سایر رشته ها باید از فدراسیون جانبازان و معلولین جدا شده و به فدراسیون تخصصی زیر نظر فدراسیون جهانی خود منتقل شوند. البته استثناهایی وجود دارد، به عنوان مثال بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته و فوتبال نابینایان فدراسیون های بین المللی خود را دارند و نیازی به انتقال نیست.

خسروی وفا افزود: اینکه نقل و انتقالات قبلی گاهی ناقص بوده و گاهی در سطح هیئت های استانی همچنان مشکلاتی وجود دارد، حدس می زنم تفاهم نامه های قبلی به امضای وزیر ورزش، روسای کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و فدراسیون ها برسد. جانبازان و معلولین و فدراسیون تخصصی آمد، خوب است بعد از این چند سال به روز شود تا مراحل نقل و انتقالات تکمیل شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید