تقابل حق و باطل همیشگی است/ لزوم اتخاذ تدابیر معقول برای تقویت کشور در برابر دشمنان

ساعت: 08:58
تاریخ انتشار: 1400/08/12
کد خبر: 1781176

کاسم دانشی با تاکید بر اینکه تقابل حق و باطل همیشگی است، گفت: با تدابیر هوشمندانه ملت ایران و دولتمردان در همه عرصه ها در مقابل دشمن برای رسیدن به اهداف نظام مقدس خود را تقویت خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی در گفتگو با راه آرمان; وی بیان کرد: 13 آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ کشورمان است که آمریکا در هر یک از این سه رویداد نقش داشته است. تبعید امام راحل در سیزدهم آبان سال 1342، در 13 آبان سال 1357 شهادت جمعی از دانش آموزان و در 13 آبان سال 1358 لانه جاسوسی سفارت آمریکا تسخیر شد.

امام جمعه بم با تاکید بر اینکه تقابل حق و باطل همیشگی است و دشمنی آمریکا و جهان استکبار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مربوط به دوره خاصی نیست، گفت: دنیای استکبار. به رهبری آمریکا قبل از انقلاب پیروزی انقلاب همواره دشمنی خود را با نظام مقدس و این ملت نشان داده است و نمی توان جلوی این سوال را گرفت.

وی ادامه داد: تا زمانی که آمریکا دارای خوی استکباری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و ملت سرافراز ما به اعتقادات و ارزش‌هایی که برای آن خون داده و انقلاب کرده پایبند است، این تقابل و دشمنی ادامه خواهد داشت. وجود داشته باشد.”

این مقام مسئول با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند از ولایت فقیه حمایت کنید تا کشورتان آسیبی نبیند، گفت: ملت ما هرجا پایبندی خود را به ارزش ها و اعتقادات نشان داده به نتایج شیرینی رسیده است. خداوند ما را عزت داده در حالی که مسئولان به این آرمان ها پایبند بوده اند و اگر مشکلی وجود دارد به این دلیل است که ما در رسیدن به آرمان ها کوتاهی کرده ایم و دشمن به دشمنان بی اعتنایی کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی در رابطه با مطلب فوق تصریح کرد: متأسفانه رویه مذکور با وجود همه هشدارها در دولت قبل وجود داشت و متأسفانه در این زمینه سهل انگاری و دشمنی صورت گرفت، دشمنان نادیده گرفته شدند.

امام جمعه بم خاطرنشان کرد: با تدابیر هوشمندانه ملت و دولت ایران در همه عرصه ها در مقابل دشمن برای رسیدن به اهداف نظام مقدس خود را تقویت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید