تقسیم بندی ملی پوشان اصلا عجیب نیست/ این اتفاقات عواقب ناگواری خواهد داشت!


ساعت: 11:26
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881907

در مرحله گروهی جام جهانی چه خواهیم کرد؟

مدیرعامل سابق باشگاه های فولاد و ذوب آهن گفت: اگر این ماجرا چند روز دیگر ادامه پیدا کند عواقب ناگواری در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه های فولاد و ذوب آن درباره جنجال های فعلی تیم ملی گفت: این اتفاقات برای من تعجب آور نیست. حدود دو ماه پیش در مورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی صحبت کردم و این وضعیت را کاملاً پیش بینی کردم. یکی از مشکلات من این است که وقتی در حضور دیگران صحبت می کنم، فضایی ایجاد می شود که آنها نمی توانند آن را درک کنند.

وی ادامه داد: معلوم بود کار فوتبال ما به اینجا کشیده می شود. اوضاع روز به روز بدتر می شود و ما با این گونه اقدامات کار میرشاد مجدی را سخت می کنیم. رئیس فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه باید سریعا موضع خود را در این خصوص روشن کنند. اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان در جام جهانی شود باید موضع قاطع و صریح فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در بیانیه ای اعلام شود و آب پاکی به دست عزیزانمان بریزد. سرمربی ما

آذری تصریح کرد: اگر منظور شخص دیگری است باید همین الان تصمیم بگیریم. این مشکلات بارها در فوتبال ما اتفاق افتاده است، هرگز سرنوشت ایویچ را فراموش نکنید. در فوتبالی که مولفه‌های بین‌المللی آن را هدایت نمی‌کند، وقوع چنین اتفاقاتی را می‌توان پیش‌بینی کرد. متأسفانه امروز می بینیم که این اتفاق افتاده و این بار به شکلی زشت و زننده، بازیکنان در دو گروه متضاد قرار می گیرند و به نوعی یکدیگر را انکار می کنند. این نشان می دهد که روزهای بدتری برای فوتبال ما در پیش است.

مدیرعامل اسبق باشگاه فولاد خوزستان درباره اینکه تاکنون چندین بار مدیران فدراسیون اعلام کرده اند که اسکوچیچ به کارش ادامه می دهد و اینکه آیا این کافی نیست، گفت: من خیلی راحت صحبت می کنم و شخصیت واقعی مردم را هدف قرار نمی دهم. به جز میرشاد مجدی که فوتبالیست بود و در هیات مدیره باشگاه استقلال حضور داشت و در تیم های ملی مختلف حضور داشت، شرایط هیات مدیره آنقدر قوی نیست که آقایان قاطعانه صحبت کنند. بچه های تیم ملی الان هیچکس را قبول ندارند. حالا یک مرد بزرگ باید وارد میدان شود. بعد از آخرین باخت وزیر ورزش با بچه ها صحبت کرد و حالا می بینیم که اوضاع بدتر می شود. این موضوع بر عهده هیئت مدیره نیست. بعد از انتخاب عزیزیکادم پیش بینی کردم و گفتم فوتبال ما از اینجا تا مسابقات جام جهانی سخت می شود.

وی در گفت و گو با برنامه ورزش تهران تاکید کرد: همه این مشکلات را دو سال پیش گفتم، الان بچه های تیم ملی به یک مرد بزرگ نیاز دارند. بزرگترین ورزشکار کشور باید با آنها دیدار کند و بگوید اسکوچیچ سرمربی ما است. اگر بخواهیم آن را حفظ کنیم. هرکسی با این شرایط مشکل دارد، سرمربی باید برای ماندن او تصمیم بگیرد و اسکوچیچ باید با قدرت به کارش ادامه دهد. اگر با توجه به شرایط فعلی فوتبال و فدراسیون ما نتیجه ای نداشت، سجادی به عنوان نفر اول ورزش کشور حمایت همه جانبه خود را از میرشاد مجدی و سرمربی تیم ملی اعلام کند و این ماجرا را حل و فصل کنیم. درست همین جا. اگر این ماجرا چند روز دیگر ادامه پیدا کند، عواقب ناگواری در پی خواهد داشت.

آذری با بیان اینکه یک سوال ذهن من را مشغول کرده است، خاطرنشان کرد: در مرحله گروهی جام جهانی چه کنیم؟ وعده ترقی بدترین انتظاری بود که ایجاد شد که با وجود آمریکا، ولز و انگلیس شانس صعود داریم. مسابقات بسیار سختی در پیش است. این الزام بار روانی را بیشتر می کند و نمی توانیم یک امتیاز از این گروه بگیریم. امیدوارم بزرگان ورزش بومی آستین ها را بالا بزنند. بچه های تیم ملی حاضر نیستند به حرف های نزدیکانشان که ظاهر قابل توجهی در زمین فوتبال ندارند گوش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید