جمع بندی هیئت تا این لحظه عدم تغییر اسکوچیچ است/ ارجاع چند سوال به تیم ملی فوتبال اصلا حرفه ای نیست.


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/04/18
کد خبر: 1881900

فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه تنها مرجع تصمیم گیری در مورد سرمربی تیم ملی هستند.

عضو هیأت رئیسه و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: نتیجه نظرات این است که تاکنون تغییری صورت نگرفته است و آنچه که هیئت رئیسه فدراسیون به این نتیجه می دهد این است که تغییری ایجاد نمی شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی، عضو هیأت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات اخیر تیم ملی گفت: متاسفم برای افرادی که با برخی حرکات و اقدامات با پیام هایی که اینطور نیست، مشکلی را در رسانه ها منتشر می کنند. قابل اعتماد است و این موضوع تبدیل به اولین بحث در مورد فوتبال می شود.» اما این اتفاق افتاد، فدراسیون فوتبال و شورای عالی تنها ارگان هایی هستند که در مورد سرمربی تیم ملی تصمیم می گیرند. وجود دارد و آن استفاده از نظرات کمیته فنی و کارشناسان است.

وی در ادامه گفت: جمع بندی و نتیجه نظرات بر این اساس است تا در این مقطع تغییری صورت نگیرد، بلکه در نهایت نکات و نظرات مردم شنیده و مطرح شود. این بدان معنا نیست که وقتی نظری را می شنوید، لزوماً آن را می پذیرید یا به آن عمل می کنید. مهمترین چیزی که برای ما قطعی است و به آن پایبند هستیم. هر کدام از تیم های ملی با بهترین شرایط می توانند در مسابقات مختلف شرکت کنند و تیم از انسجام خوبی برخوردار است. وقتی صحبت از تیم ملی و رویداد مهم پیش رو می شود، مهم این است که تیم در بهترین شرایط ظاهر شود و نتایج درخشانی کسب کند.

اصولی درباره تصمیم فعلی فدراسیون گفت: تصمیماتی که می گیریم بر اساس دیدگاه های فنی، ارزیابی های علمی، تحقیق در مورد تهدیدها و فرصت ها و معایب و مزایای هر انتخابی است که می خواهیم انجام دهیم. حال آن انتخاب می تواند تغییر یا عدم تغییر باشد. آنچه هیئت رئیسه فدراسیون به این نتیجه رسیده است این است که تغییری در آن صورت نگرفته است، اما ما به طور مداوم اطلاعات و داده های خود را بر اساس دیدگاه های مختلف به روز می کنیم، یعنی کوچکترین فرصتی را برای به روز رسانی اطلاعات از دست نمی دهیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: این کار را برای همه تیم های ملی انجام می دهیم تا بهترین تصمیم ها را بگیرند. اینکه بعضی ها این مسائل را به تیم ملی بیاورند اصلا حرفه ای نیست. سابقه چنین چیزی در فوتبال وجود ندارد و این نمی تواند خوشحال کننده باشد. از دیروز این فضا با تماس ها و صحبت های صورت گرفته و مذاکرات انجام شده اداره شده است. خدا به این مشکلات سیر نکند. همه ما خدمتگزار و سرباز تیم ملی هستیم و برای ایفای نقش خود در این رقابت مهم همه باید وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال با اشاره به مداخلات در این زمینه خاطرنشان کرد: تکلیف اعضای هیات مدیره، سرمربی تیم و بازیکنان مشخص است. برای اینکه تصویری حرفه ای از خود در افکار عمومی و در طول تاریخ به جا بگذاریم، بهتر است هرکسی به درستی نقش خود را ایفا کند. با این حال، بسیاری از ما در فضای بین المللی فعال و حضور داریم و در آن فضا بر اساس اینکه چقدر به نقش خود عمل کرده ایم، قضاوت می کنیم. ما باید از وارد شدن به نقش های دیگر و در واقع پا گذاشتن به جای دیگران اجتناب کنیم. ما شخصیت حرفه ای خود را در محیطی تشکیل داده ایم که مورد پسند استانداردها و آداب و رسوم است.

اصولی در خصوص انتصاب سازنده رسمی لباس تیم ملی فوتبال در جام جهانی خاطرنشان کرد: در کمیسیون بازرگانی فدراسیون بر اساس امتیاز، شرایط و مسائل مختلف به یک برند ایرانی رسیدیم. خلاصه و صورتجلسه فکر می کنم موضوعی که امروز اعلام می شود شرکت مجید است که در کمیته معاملات و صورتجلسه نهایی شد و فکر می کنم امروز توسط دبیر کل به این شرکت ابلاغ شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در پایان به برنامه ورزشی تهران در رادیو تهران گفت: انشالله بسته برای تایید نهایی به فیفا ارسال می شود و در نهایت در مورد رونمایی از پیراهن تیم ملی صحبت خواهیم کرد. زمان در حال بررسی است و امیدوارم بتوانیم در یک روز مناسب قبل از شروع ماه محرم این بحث را انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید