تقویت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف منابع طبیعی یک امر ضروری است


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین:

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین در اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل اظهار کرد : منابع طبیعی و آبخیزداری در پدافند غیرعامل نقش بسزایی دارد و باید در این زمینه نقش خود را به درستی ایفا کنند.

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین  در اولین جلسه کمیته پدافند غیر عامل اظهار کرد : منابع طبیعی و آبخیزداری در پدافند غیرعامل نقش بسزایی دارد و باید در این زمینه نقش خود را به درستی ایفا کنند. 

 ایشان گفت : هم افزایی امکانات، توانمندی‌ها و آموزش همکاران را لازمه ترویج و تقویت پدافند غیرعامل اعلام کرد و گفت: در حوزه کاری منابع طبیعی مخاطرات سیل و آتش سوزی ، حفظ پوشش گیاهی مراتع ، مبارزه با آفات جنگل باید مورد توجهی قرار بگیردودر این زمینه نیاز به آموزش و کسب مهارت های لازم می باشد .  

 وی با بیان اینکه تقویت پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف منابع طبیعی یک امر ضروری است ، گفت: پدافند غیر عامل یعنی با کمترین هزینه بیشترین برد را داشتن است و به نوعی با کمترین هزینه بیشترین ضرر را به دشمن تحمیل کردن است و در نهایت امر می توان گفت رعایت مسائل پدافند غیرعامل  افزایش بهره وری رابه دنبال خواهد داشت .  

 گفتنی است اولین جلسه کمیته پدافند غیرعامل با حضور معاونین ، فرماندهی یگان حفاظت ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و روسای ادارات ستادی برگزارشد.




آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف


دیدگاهتان را بنویسید