بهترین پدافند غیرعامل شرکت در جهاد است


ساعت: 14:56
تاریخ ارسال: 08/04/1401
کد خبر: 1906153

سلمان محمدی با بیان اینکه بهترین پدافند غیرعامل حضور در جهاد است از دانش آموزان خواست سفیران خوبی برای نظام باشند و دستاوردهای نظام را به گوش مردم برسانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سلمان محمدی امروز – 13 آبان – در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ حفاظت غیرعامل در دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا کرمانشاه، گفت: توطئه های دشمنان برای حمله به اسلام و انقلاب در حال انجام است. هر روز یک شکل جدید.» آن را بگیرید

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با شروع مسائل قومی و قبیله ای و کشتار افراد، تحمیل جنگ هشت ساله و… سعی در تعرض به اسلام و انقلاب داشتند.

وی با بیان اینکه در عین تهدید، آمادگی برای دفاع نیز ضروری است، گفت: دشمنان می دانند اقتدار نظام در گرو آموزش و پرورش است و وقتی جامعه ای بی سواد باشد حرکت آن جامعه متوقف می شود، بنابراین در اغتشاشات اخیر سعی کردند مدارس و دانشگاه ها را تخریب کنند و تعطیل کنند زیرا به یاری خداوند و با هوشیاری و بصیرت مردم نتوانستند به اهداف خود برسند.


نقش جوانان در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی برجسته است

محمدی خاطرنشان کرد: نقش جوانان در پیروزی و پیشرفت انقلاب اسلامی برجسته است و گواه این سخن این است که با تقدیم 36 هزار شهید دانش آموز امروز، انقلاب اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده است که هیچ نیرویی قادر به آن نیست. مخالفت کن .

وی با بیان اینکه بهترین پدافند غیرعامل مشارکت در جهاد است، از دانش آموزان خواست سفیران خوبی برای نظام باشند و دستاوردهای نظام را به گوش مردم برسانند.

محمدی با بیان اینکه هدف پدافند غیرعامل مصون ماندن مردم از حوادث است، تصریح کرد: با وجود برخی ناامنی ها در کشورهای همسایه، نظام اسلامی یکی از امن ترین کشورهاست اما برای حفظ حاکمیت ارضی، هوشیاری و آگاهی یک ضرورت است.

وی خاطرنشان کرد: کار پیشگیرانه در حوزه حفاظت غیرعامل تنها با تعامل و هم افزایی امکان پذیر است و این تعامل بسیار بیشتر مرهون گستره، نفوذ و اهمیت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید