تقویت چک ها در آستانه بازار شب یلدا / اصلاح قیمت میوه و ثبات قیمت شیرینی و خشکبار

ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792435

رئیس اتاق بازرگانی تهران در گفت و گو با دانا اعلام کرد:

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به آرامش بازار و کمبود کالا در آستانه شب یلدا، از افزایش عرضه میوه، شیرینی و خشکبار و عدم تغییر قیمت آنها خبر داد و گفت: بازرسی ها انجام می شود. برای حفظ آرامش بازار تشدید شود.

قاسم نود فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وی در خصوص آخرین وضعیت بازار در آستانه شب یلدا و بازرسی های اتاق اصناف گفت: معمولا در ایام خاصی از سال بازرسی ها را تشدید می کنیم که یکی از آنها شب یلدا است که مردم بیشتر از شب های معمولی خرید می کنند.

وی تصریح کرد: معمولاً در این شب های خاص، اجناس ویژه ای که مخصوص این مناسبت ها است از نظر نظارت و کنترل اهمیت بیشتری دارد. دستورات لازم برای تشدید بازرسی ها برای کنترل این اقلام صادر شده است.» از شب های گذشته بر قیمت ها نظارت خواهند داشت.

نود فرهانی در خصوص آخرین وضعیت بازار گفت: در حال حاضر کمبودی در بازار وجود ندارد. به خصوص با توجه به افزایش عرضه میوه، قیمت ها در روزهای اخیر تا حدودی تعدیل شده و عموماً در چنین شرایطی نیازی به فشار بازرسان نیست و بازار باید عرضه و تقاضا را تثبیت کند نه اینکه تعطیل شود.

رئیس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به آرامش و تثبیت قیمت شیرینی و آجیل در آستانه شب یلدا، گفت: بر اساس آخرین اطلاعات، قیمت شیرینی و خشکبار طی ماه های اخیر تغییری نداشته است. اما با وجود تمام این شرایط دستور افزایش تعداد بازرسی ها صادر می شود و بازرسان به وظایف خود به طور کامل عمل می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید