تلاش دشمن برای انزوای سیاسی ایران شکست خورده است


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: 1401/04/16
کد خبر: 1881626

فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی و انزوای سیاسی ایران گفت: همه توطئه های دشمنان به طور کامل شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری سران استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که امروز (پنجشنبه) در دفتر مرکزی این شورا برگزار شد. این شورا با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسی پور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان ایالات متحده آمریکا بر اساس خود جنگ اقتصادی جهانی را علیه ایران اسلامی به راه انداخته اند. استکبار و رژیم تروریستی و مافیایی جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از شعور و شعور مردم و توانمندی‌های درونی آنان با مقابله با تحریم‌ها نقشه‌های آنان را خنثی کرد. خنثی شده و انقلاب و نظام ما هر روز قوی تر می شود.

سرلشکر سلامی خطاب به مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دشمنان ایران در حال تلاش گسترده و مستمر برای نابودی اسلام و انقلاب هستند اما به یاری خداوند متعال و مسئولیت بزرگ و پیامبرانه شما جهادگران. در عرصه رویدادها و مناسبت های سراسر کشور، به اهداف خود نخواهند رسید.

فرمانده کل سپاه افزود: با اتکال به خداوند متعال و رهنمودهای رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی توانسته‌ایم تمام توطئه‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران را با وجود تمام مشکلاتی که می‌توانست خنثی کنیم. به یاری خداوند و حمایت ملت حل شده است و دولت اسلامی ما در حال حاضر است باید رشد کند و تشکیل شود.

سرلشکر سلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ایران به ویژه آمریکایی ها به دو ضعف بزرگ خود پی برده اند که یکی نبود رهبری معنوی و کاریزما و دیگری نبود خرد در رهبری غرب است.

وی با تاکید بر اینکه هر کشوری توسط یک مرد بزرگ هدایت می شود، گفت: آمریکایی ها بزرگترین ضعف آنها را نداشتن یک رهبر معنوی و کاریزماتیک می دانند.

فرمانده کل سپاه فقدان درایت در نظام رهبری را یکی از نقاط ضعف اصلی غرب و هیئت حاکمه آمریکا می داند و می افزاید: یک نقطه اختلاف و برتری برای کشور ایران باید یک رهبر شجاع، فاضل و ساده داشته باشد که جهان شاهد آن است و در خط مقدم انقلاب اسلامی قرار دارد.» مسئول آگاهی.

سرلشکر سلامی گفت: امروز در اختیار داشتن قدرت، سلاح جنگی نیست، نقطه قوت اصلی هر کشوری علم و ایمان مردم آن کشور است که منبع اصلی بقای جمهوری اسلامی ایران است. .

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران سه عنصر قدرت را در صحنه جهانی نشان داده است، اراده اعمال قدرت و اعمال قدرت که شامل سرنگونی پهپاد جاسوسی متجاوز استراتژیک دشمن، دستگیری تفنگداران متجاوز و برخورداری از قدرت قوی است. حضور در نقاط مختلف جهان، حمایت از مقاومت اسلامی در منطقه، پاسخ به مفاسد رژیم اشغالگر قدس و اعلام رسمی و علنی آن با شجاعت و قاطعیت را برشمرد.

سردار سرلشکر سلامی با اشاره به ایام الله و فلسفه او گفت: این که جمهوری اسلامی ایران با رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری توانسته در برهه های مختلف تمام توطئه ها علیه کشور عزیزمان را خنثی کند باید گفت که هر روز روز خداست.

فرمانده کل سپاه در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: هر چند با یک جنگ تمام عیار رسانه ای، فرهنگی، اقتصادی، اطلاع رسانی و روانی روبرو هستیم که به طور مستمر و بدون وقفه ادامه دارد، اما کشور ما در حال سازندگی و مقاومت است. مردم نشان می دهند که قدرت واقعی در قلب ماست.

سرلشکر سلامی افزود: قدرت های بزرگ در یمن، سوریه و لبنان در دوران انقلاب اسلامی شکل گرفتند و باید به عنوان سدی بین افکار مردم و تلاش دشمنان قرار بگیریم و اجازه ندهیم دشمن ذهن مردم را پر کند. با دروغ و تهمت..

وی گفت: دشمن تلاش زیادی برای گرفتن اعتماد به نفس مردم دارد اما جوانان ما در اکثر صحنه ها و صحنه ها با هوشیاری، نشاط و تلاش جهادی و انقلابی در صحنه هستند و پیروزی را از دشمن سلب کردند. “

فرمانده کل سپاه در پایان به ماموریت و وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره و تصریح کرد: با وجود توطئه های دشمنان علیه ایران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سراسر کشور باید روشنگری، تبیین و آگاهی باشد. در مورد تداوم نقش‌های درخشان و افتخارآمیز گذشته، انقلاب اسلامی را از همه دسیسه‌های دشمنان در امان نگه می‌دارند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید