تلاش سپاه برای تصرف تاج در گلستان

ساعت: 15:44
تاریخ انتشار: 1400/08/08
کد خبر: 1780143

ملک شاهکوهی گفت: همه باید تلاش کنیم تا سنگ های پیش روی توسعه استان گلستان را برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از گلستان ما ; سردار علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در ستاد استان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: حق شناس استاندار سابق گلستان در ایام کرونا در استان گلستان صادقانه و خالصانه تلاش کرد و قدردان این تلاش هستیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: سپاه و بسیج از اوایل سال 1378 در قالب طرح شهید سلیمانی وارد ستاد کرونا شدند و اقدامات خوبی انجام دادند.

ملک شاهکوهی افزود: در ابتدای کرونا مشکلی در توزیع و تولید ماسک به وجود آمد که بسیجیان ما وارد این حوزه شدند و علاوه بر اقدامات خوب توزیعی در استان، 830 سایت تولید ماسک ایجاد کردیم که 2، 6 مورد تولید کردند. میلیون ماسک.”

وی بیان کرد: بسیج در ایام ولیعهد در تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، غذای گرم، بسته معیشت و آزادی زندانیان غیرعمد، نذر خون و توزیع 1600 جهیزیه در ایام ولیعهد.

این مقام مسئول از بکارگیری 8 هزار نیروی بسیجی برای کنترل استراحتگاه ها و تردد در استان در اوج شیوع کرونا خبر داد و گفت: بسیج و سپاه آمادگی کامل برای حمایت از ستاد مبارزه با کرونا را دارند.

ملک شاهکوهی گفت: پایگاه های شهری و روستایی استان در قالب مویرگی در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در قالب شورای پدافند بیولوژیک.

وی افزود: توزیع پنج هزار بسته لوازم التحریر در ایام ولیعهد از دیگر اقدامات ماست و امروز 300 بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان توزیع کردیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان بابیان اینکه در طرح شهید سلیمانی بیماران عروق کرونر را چک و شناسایی کردیم، گفت:

ملک شاهکوهی به تجمع 13 آبان ماه اشاره کرد و افزود: همه مدیران باید برای این روز برنامه ریزی کنند

وی به زیرساخت های استان گلستان اشاره کرد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا سنگ بنای توسعه استان گلستان را برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید