فرمانده ارتش: دشمنان موفق شدند خرمشهر را تصرف کنند. برای آزادسازی این خرمشهرها باید تلاش کنیم / هدف نهایی آنها تجزیه است

فرمانده ارتش: دشمنان موفق شدند خرمشهر را تصرف کنند.  برای آزادسازی این خرمشهرها باید تلاش کنیم / هدف نهایی آنها تجزیه است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی گفت: دشمنان توانسته اند با جنگ شناختی بر ادراکات و دانش برخی از مردم ما تأثیر بگذارند و این یعنی توانسته اند خرمشهر را فتح کنند و ما باید برای آزادسازی این خرمشهرها و برادرانمان تلاش کنیم. خواهرانی که اسیر دشمن هستند.» آنها را به خانه بیاوریم.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تجزیه طلبی هدف نهایی اعتراضات در ایران است و مسیر این تجزیه طلبی سوریه سازی کشور با ایجاد آشوب، تخریب و توقف چرخ های تولید و اقتصادی است. و تعطیلی مراکز علم و فناوری.

اجلاسیه 565 شهید ارتش در استان قم با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی از خانواده های معظم شهدای قم برگزار شد.

امیر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده نیروی زمینی ارتش شامگاه دوشنبه در این دیدار گفت: ایران در جنگ دوجانبه قرار دارد و دشمنان از تمام توان خود برای بزرگنمایی مشکلات و سرپوش گذاشتن بر نقاط قوت برای اجرای نقشه های شوم خود استفاده کرده اند. که سال ها در اتاق فکر خود اجرا داشته اند

وی ادامه داد: در حوادث اخیر کشور، دشمنان با تمام قوا به میدان آمدند. برخی از دشمنان طراحی، برخی مساعدت اطلاعاتی، برخی مساعدت های مالی و برخی در ابعاد دیگر فعال بودند و رسانه ها و گروه های تجزیه طلب سعودی نیز به طور کامل در صحنه حضور داشتند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه برخی از اندیشکده ها و مقامات آمریکایی حدود 10 سال پیش به صراحت اعلام کردند که تجهیزات اصلی آنها در جنگ کنونی تلفن همراه و نرم افزارهای اطلاعاتی است که امروز در دسترس عموم قرار گرفته است. باید به این گونه سوالات حساس بود.وی گفت: مشکلات معیشتی و خودکم بینی ملی گلوله های اصلی دشمنان در این جنگ ترکیبی است.

موسوی تصریح کرد: دشمنان با جنگ شناختی توانسته اند بر برداشت و دانش برخی از مردم ما تأثیر بگذارند و این بدان معناست که آنها توانسته اند خرمشهر را فتح کنند و ما باید تلاش کنیم تا این خرمشهرها را آزاد کنیم و برادران و خواهران اسیر خود را برگردانیم. توسط دشمن نزدیک خانه هایشان..

وی خاطرنشان کرد: روشنگری و تبیین در برابر باطل و تحریف یکی از مهم ترین تصمیمات و نیازهای کشور در جنگ ترکیبی دشمنان است که در قالب جهاد تبیینی باید دستاوردها و موفقیت ها به درستی به مردم ارائه شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برخی از دستاوردهای جدید نظامی کشور گفت: موشک صیاد 4 با برد هدف 304 کیلومتر یکی از فناوری های نوینی است که فناوری آن تنها در چند کشور

موسوی با اشاره به ویژگی های موشک صیاد 4 گفت: این موشک می تواند اهداف کوچک و رادارگریز را در فواصل بسیار دور هدف قرار داده و منهدم کند، اوج این فناوری جدید نظامی را تنها متخصصان نظامی دنیا می توانند درک کنند.

وی ماهواره بر قائم را یکی دیگر از دستاوردهای مهم و بزرگ اخیر نظامی کشور برشمرد و ادامه داد: این دستاوردهای بزرگ باید به درستی تبیین و به مردم ارائه شود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه دشمن بر نقاط ضعف ایران متمرکز است، یادآور شد: تمرکز دشمن بر نقاط ضعف به دلیل ترس از پیشرفت و نقاط قوت ایران است.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در ادامه نهضت های بعث، غدیر و عاشورا است، خاطرنشان کرد: هدف و نقطه بعد از انقلاب اسلامی ایران ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توطئه های دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی، ادامه داد: قبل از اینکه انقلاب دو سالگی خود را جشن بگیرد، دشمنان تمام عیار را تحمیل کردند. جنگ علیه جمهوری اسلامی

موسوی یادآور شد: شهدای گرانقدر نگذاشتند ذره ای از خاک کشور در دست بیگانگان بماند و چشم بد را از دامن ایران و غیرت و صلابت ایرانیان را به جهانیان کشیدند و کاری کردند که بعد از چهار دهه هیچ کشوری، حتی مدعیان یک ابرقدرت، جرات این کار را نداشت.» و نمی توانند به فکر حمله به میهن اسلامی باشند.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تحدید شهدای گرانقدر در عرصه امنیت ظلم به این مردم است، یادآور شد: شهدا طلایه دار ظهور منجی بشریت بودند. دنیا و با تعالیم حسینی (ع) سنگ بنای تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت مهدی (عج) را بنا نهاده است.

وی بابیان اینکه خانواده شهدا نور و چراغ ملت ایران هستند، یادآور شد: خانواده شهدا روشنگر ظلمت ها، تاریکی ها و ابهامات هستند و هر جا در شناسایی مسیر با ابهام مواجه شدیم باید به مسیر نگاه کنیم. صدا و هدف شهدا و بازگشت به سوی آنها.

موسوی با تاکید بر اینکه وصیت نامه شهدا همه گره ها را باز می کند، تصریح کرد: حمایت از ولایت فقیه کلیدواژه همه وصیت نامه های شهدا است، امام جامعه و ولی فقیه پاسخگوی آن است. درماندگی و پرسش های نسل دیروز، امروز و فردا.»

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: ولی فقیه چراغی است که انسان را به گمراهی نمی برد و کشتی است که انسان را از غرق شدن نجات می دهد.

وی الگوپذیری را یکی از پیش نیازهای مهم ارتقای بعد فرهنگی و اخلاقی جامعه برشمرد و افزود: فرهنگ پاسداری و شهدا، کهکشان بی پایانی از الگوهای رفتاری است؛ فرهنگ شهدا و ایثارگران از الگوهای رفتاری بی پایان است. الگوبرداری از شهدا و خانواده های شهدا باید به یک حرکت تمام عیار در بزرگداشت شهدا تبدیل شود.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در بخشی از این مراسم گفت: مطابق با دومین کنگره ملی شهدای قم، کنگره ویژه ای برگزار می شود. شهدای ارتش در استان قم برگزار و برگزار شد.

امیر فولادی تصریح کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی مرهون خون شهدای مطهر دفاع است و تقلید از خون آنان راهگشای برون رفت از مشکلات فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: دشمنان با فراموش کردن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس سعی در به حاشیه بردن فرهنگ نجات‌بخشی آن دارند.

فولادی یادآور شد: برگزاری اجلاسیه ایثارگران را راهکاری بسیار موثر و مهم برای برجسته سازی و تبیین سیره اخلاقی، عملی و فرهنگی شهدا می دانند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: بر اساس دومین کنگره ملی شهدای استان قم، شش کنگره شهدای ارتش برگزار شد. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای سال جاری در استان قم برگزار شده است.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم غبارروبی، تجلیل از خانواده شهدا، نامگذاری معابر و خیابان ها به نام شهدای ارتش، ثبت تاریخ شفاهی خانواده شهدا، اجرای برنامه های فرهنگی در مدارس و تولیدات رسانه ای و فرهنگی بخشی از اقدامات ارتش اسلام است. جمهوری در قالب برگزاری کنگره شهدا هستند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: بسیاری از ویژگی های بارز شهدای گرانقدر دفاع مقدس هنوز تبیین نشده است، اما ما بر این باورند که شهدا همانند دوران حیات خود می توانند گره های بسته عموم مردم و جامعه را باز کنند.»

لازم به ذکر است حضور پیکر مطهر یکی از شهدای دوران دفاع مقدس در کنار تجلیل از خانواده های معظم شهدا، رونمایی از 32 مستند جدید شهدای ارتش از دیگر برنامه های این مراسم بود. این ملاقات.

دیدگاهتان را بنویسید