تلاش های ناموفق برای جدا کردن کشور از سیستم برنامه ریزی شده با شکست مواجه می شوند


ساعت: 22:03
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920541

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 18 دی تاکید کرد: تلاش های ناکام و مفتضحانه برای جدایی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه ای به مناسبت یوم الله 18 دی تاکید کرد: تلاش های ناکام و مفتضحانه برای جدایی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ناکام مانده است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

ماه دی همواره ماه تجلی لطف و اراده خداوند و خلق حماسه های مردمی درباره ملت زیرک، دوراندیش، آگاه و شجاع ایران اسلامی است. ماهی که وقایع یوم الله مانند فرار طاغوت، حماسه بزرگ رویایی روز نهم و تشییع باشکوه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در آن ثبت شده است.

روز نهم تذکر و نماد سربلندی مردم ایران اسلامی برای امتحان مهم و تاریخی خداوند و غلبه بر وسوسه کوته فکران ساده اندیش و فریب خورده و سیاه نمایی از عوامل بیگانه بود که بار دیگر بر مردم ایران پیروز شدند. معماری الهی و حکیمانه بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به همگان ثابت کرد که پیر روشن فکری است که اسلام گرایی و جمهوری خواهی و مردم سالاری دینی را در پرتو آفتاب تابناک دین پایه گذاری کرد. فقاهت و ولایت برای ایجاد آینده ای باشکوه برای ملت در زیر لوای عنایات الهی، عمل راستین، ایمان و اعتماد به وعده های الهی برای تضمین ایران اسلامی.

امروز نیز با وقوع حوادث اخیر در کشورمان، ملت هوشیار و متخاصم ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که این رویدادها مرحله جدید و دشمنی گسترده استکبار جهانی علیه ملت ایران در قالب یک استکبار تمام عیار است. جنگ کسانی که استقلال، پیشرفت، وحدت و یکپارچگی سرزمین ما را هدف قرار داده اند و نمی خواهند ایران اسلامی به عنوان کشوری نمونه در منطقه و جهان ظاهر شود، اما ملت شریف ایران به درستی این راه ایمان دارند و پیروز می شوند. فراز و نشیب و موانع و کمین پیشرفت کشور بهای آزادی و استکبار را می داند.

تاریخ ایران و انقلاب اسلامی پر از نارضایتی، دشمنی، بخل، کینه توزان، توطئه گران، استعمارگران و شیاطین به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای تروریست و رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در کنار مردم فریب خورده درون است. روسیه. همه ما اعتقاد راسخ داریم که این اتفاقات منجر به بلوغ تاریخی، آگاهی ملی و تقویت فرهنگ مقاومت و در نهایت تجربه و رشد ملت انقلابی و شجاع ایران و آمادگی آنها برای اقدامات بزرگتر و جریان عظیم حرکت ها و حرکت ها خواهد شد. رهبری در همه عرصه ها به دست جوانان این مملکت خواهد بود، کشور بدون وابستگی به بیگانگان با امید و قدرت با خواست خداوند به حرکت خود ادامه خواهد داد.

کنار گذاشتن غرور آفرین نهمین روز با حوادث اخیر، درس عبرتی است برای بدخواهان ایران اسلامی که دست قدرتمند مجازات و خشم ملت رنج کشیده ایران را بر نااهلان و فرصت طلبان دیده اند و شاید محتاج آزمون باشند. از نو.

تلاش نافرجام و مفتضح برای جدایی ملت از نظام، نقشه ای شکست خورده است که همیشه برای دشمنان نظام اسلامی و ایران آرزوی دست نیافتنی باقی خواهد ماند و این کشتی بزرگ در امواج خروشان اقیانوس زیر زمین با سرعت بیشتری در حال حرکت است. رهبری ناخدا.یعنی قدرت مطلقه فقیه تا رسیدن به هدف به راه خود ادامه خواهد داد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ادای احترام به روح بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر بار دیگر با رهبر فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا تجدید بیعت کردند. -رئیس جمهور حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) اعلام می دارد که با تلاش دانشمندان، متخصصان و مسئولان استانی خود از هیچ کوششی برای ایجاد نیروی دفاعی و امنیت کشور و ملت عزیزمان در این راه مقدس و فتح دریغ نخواهند کرد. قله های پیشرفت و افتخار

دیدگاهتان را بنویسید