تلاش کشورهای اسلامی برای مقابله با رژیم صهیونیستی لازم است


ساعت: 17:47
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836186

رئیس جمهور گفت: باید با تلاش کشورهای اسلامی و استفاده از توانمندی های مختلف بین المللی تمام تلاش خود را برای توقف حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به کار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، عید سعید فطر را به وی و یکی از دوستان ملت و همسایه ترکیه تبریک گفت و گفت: به همه امت اسلام.

رئیسی تاکید کرد: سیاست جمهوری اسلامی ارتقای چشمگیر روابط همه جانبه با کشورهای منطقه به ویژه ترکیه است.

رئیس جمهور با غیرقابل قبول توصیف وقایع اخیر در فلسطین، گفت: باید با تلاش کشورهای اسلامی و استفاده از ظرفیت های مختلف بین المللی، تمام تلاش خود را برای توقف حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین به کار گیریم.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در این گفتگوی تلفنی با تبریک عید سعید فطر به رئیس جمهور و مردم کشورمان گفت: امیدوارم این عید مایه سلامتی، بهروزی و شادی برای کل جهان اسلام باشد.

رئیس جمهور ترکیه با ابراز تمایل برای سفر به تهران گفت: ترکیه علاقه مند به گفت و گو در مورد رویدادهای منطقه ای و بین المللی و هماهنگی برای پیشرفت روابط دوجانبه و بین المللی به ویژه افزایش تجارت با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید