تلاش گروه های جهادی برای محرومیت زدایی ارزشمند است


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882810

امام جمعه ایلام بیان می کند: در گروه های جهادی کودکان دلسوز و دلسوز در کنار هم قرار می گیرند و در راستای محرومیت زدایی کار جمعی می کنند که کار ارزشمندی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار حجت الاسلام والمسلمین «الله نور کریمی تبار» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام صبح امروز (31 تیر) در دیدار با سلیمانی مدیرعامل بنیاد احسان گفت: در جهادی گروه ها، کودکان دلسوز و نگران با هم هستند. کار جمعی در راستای محرومیت زدایی را در پیش گرفته اند و می کنند، این کار ارزشمندی است.

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: گروه های جهادی در کار خود موفق هستند اما بزرگترین مشکل پیش روی گروه های جهادی منابع مالی و حمایت از گروه های جهادی است.

وی افزود: ارتباط گروه های جهادی با ائمه جمعه و روحانیون محترم مناطق مختلف استان که مهمترین کانال نسل جوان در امور دینی، روحانیون و ائمه جمعه هستند، ایجاد شود.


ظرفیت بالای گروه های جهادی برای محرومیت زدایی

سلیمانی مدیر عامل بنیاد احسان نیز در این نشست گفت: بسیاری از آسیب ها و محرومیت های اجتماعی با گروه های جهادی فعال و دغدغه مند در مناطق مختلف قابل حل است.

مدیرعامل بنیاد احسان تصریح کرد: گروه های جهادی یک گرایش پیشرو هستند که به واسطه حضور نیروهای نخبه و فعال در قالب گروه های جهادی می توانند مبنای فعالیت های خدمات عمومی قرار گیرند.

سلیمانی افزود: گروه های جهادی ظرفیت بسیار خوبی برای محرومیت زدایی دارند.

وی افزود: گروه های جهادی بسیار خوبی در استان ایلام فعال هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

مدیرعامل بنیاد احسان تصریح کرد: در یک سال گذشته تلاش شده تا حمایت ها از گروه های نیازمند متنوع شود.

سلیمانی در پایان تصریح کرد: راهبرد اصلی راه اندازی کمپین های مختلف با محوریت گروه های مردمی برای کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی با همکاری گروه های جهادی است و این امر باید با مشارکت مردمی همراه باشد.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید