تلویزیون توریستی در اردیبهشت 1401 افتتاح می شود / بررسی چالش های گردشگری


زمان: 08:13
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817020

مدیرعامل سیمای جهانگردی گفت: در حال حاضر شبکه گردشگری به پخش آزمایشی خود ادامه می دهد، اما طبق برنامه ریزی های انجام شده این تلویزیون در تاریخ 9 اردیبهشت 1401 به طور رسمی افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ غلامرضا بختیاری مدیرعامل سیمای جهانگردی در گفت وگو با فارس درباره راه اندازی سیمای گردشگری گفت: تحقیقات و تامین اعتبار این بستر از 7 سال پیش آغاز شد و به دلیل ضعف رسانه ای در صنعت گردشگری تصمیم گرفتیم. بیایید تلویزیون انحصاری را در این زمینه راه اندازی کنیم.

وی افزود: خوشبختانه سال گذشته مراحل اولیه به پایان رسید، امسال مجوز ساترا را دریافت کردیم و سال آینده شاهد افتتاح رسمی این تلویزیون خواهیم بود.

مدیر عامل سیمای گردشگری با بیان اینکه استقبال خوبی از این بستر در نمایشگاه گردشگری شد، گفت: نگاه معاونت گردشگری به این کار به دلیل اینکه بخشی از صنعت گردشگری است، نگاه مثبتی داشت، بنابراین این صنعت را به خوبی درک کرده و تعامل دارد. خوب با رسانه ایما.

وی ادامه داد: این تلویزیون شاخه های مختلف گردشگری از جمله گردشگری سلامت، گردشگری تجربی، گردشگری کودک، گردشگری غذایی و … را پوشش خواهد داد.

بختیاری با بیان اینکه در این تلویزیون شاهد تماشای مستندهای گردشگری خواهیم بود، گفت: بخشی دیگر از این تلویزیون به اخبار گردشگری اختصاص دارد که به گونه ای چالش برانگیز به موضوعات این حوزه می پردازد و اگر بخواهیم برای عموم قابل فهم باشد. ، باید چیزی شبیه برنامه دهه نود در حوزه گردشگری بگوییم.

96353cf1 1ab0 4e6e 967a 03ac8a5e4e3e خبر خاکستری

مدیرعامل سیمای گردشگری با تاکید بر اینکه صنعت گردشگری توسط رسانه ها رها شده است، گفت: تاکنون دو نمایندگی به استان های گیلان و لرستان داده ایم اما مراکز محتوایی در استان های دیگر هم می توانند آژانس بگیرند در حالی که ما 7 آژانس داریم. دفاتر خارج از کشور.

بختیاری تفاوت تلویزیون توریستی با سایر بسترهای این حوزه را تعامل با مخاطب عنوان کرد و گفت: مخاطبان این تلویزیون به زودی از امکانات آن به عنوان امکانات گردشگری استفاده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تلویزیون در گردشگری به پخش آزمایشی خود ادامه می دهد اما طبق برنامه ریزی های انجام شده این تلویزیون در 9 اردیبهشت 1401 به صورت رسمی افتتاح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید