تمام توطئه های آمریکا علیه ایران شکست خورده است


ساعت: 21:20
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901619

امیر دریادار علی فدوی گفت: آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته است اما در این سال‌های طولانی هر کاری که انجام داده‌اند ناکام مانده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، امیر دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم گرامیداشت 6 شهید مدافع حرم بسیج و امنیت سپاه اظهار داشت: امروز 6 نفر از عزیزانمان در راه سردار شهید حمیدرضا هاشمی قیام کردند. به زودی مجبور شد سیستان و بلوچستان را ترک کند و در مقام کشوری در تهران خدمت کند، اما به وظیفه خود ایستاد و در میدان به شهادت رسید.

وی افزود: امنیت نعمتی مفرد است که تا زمانی که هست احساس نمی شود اما به محض جراحت قابل لمس می شود. مثل سلامتی که اگر انسان تمام عمرش سالم باشد احساس نمی شود.

دریادار فدوی تصریح کرد: امنیت همین است و وقتی به خطر افتاد همه دنیا خواهند فهمید. بر این اساس بیش از 43 سال است که همه ارگان ها تلاش می کنند تا دشمن به امنیت ملت ایران لطمه نزند.

وی ادامه داد: سران استکبار از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی فهمیدند که این انقلاب و امنیت آن ریشه عمیقی دارد و از ابتدای انقلاب ایران دست از دشمنی با ملت ایران برنداشتند، اما در این سال‌های طولانی، هر کاری که کرده‌اند، شکست خورده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران در زمان جنگ در راس نبرد صدام قرار داشت، اما ایران با 87 کشور دنیا درگیر بود و می‌جنگید، دو جبهه متضاد وجود داشت و منابع مادی جمهوری اسلامی بود. قابل مقایسه با جبهه باطل نبودند. همه زیرساخت ها و سیستم عامل ها در دست دشمن بود، اما وقتی در جبهه حق باشی، پیروزی با جبهه حق است.

وی افزود: خداوند برای پاسخ به این سوال که چگونه جبهه حق با اندک وسایل دنیوی پیروز می شود، در قرآن می فرماید که دو حزب بیشتر نیست، حزب خدا و حزب شیطان و خداوند وعده داده است که حزب خدا همیشه برنده است، اما باید مراقب بود که خدا در حزب باشد. اگر کسى وظایفى را که خداوند مقرر کرده انجام ندهد، مورد عنایت حضرت حق قرار نخواهد گرفت. نمونه آن جنگ احد است که مسلمانان به دستورات خداوند عمل نکردند و شکست خوردند.

فدوی بیان کرد: علت پیروزی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف این است که جبهه جمهوری اسلامی تاکنون به وظایف خود عمل کرده است، انقلاب اسلامی به معنای اسلام است، زیرا در زمان خاصی که سلاطین و حاکمان ظالم بر کشور حکومت می کردند، امام خمینی (ره) به عنوان یک عالم بزرگ اسلام آنچه را که خداوند برای مردم آورده است تبیین کرد و در این سالها همه دوستداران اسلام به وظایف خود عمل کردند و 300 هزار شهید گواه این امر است.

این مسئول تصریح کرد: همچنان از جبهه های مختلف که شرورترین اشرار دنیا برای انقلاب اسلامی می آفرینند شهید می دهیم و همچنان از سوریه شهدا می آوریم. آمریکایی ها و اروپایی ها وارد میدان شدند و برای ایران جنگ پارتیزانی درست کردند.

جانشین فرمانده سپاه ادامه داد: شبکه های انگلیسی قبل از این اغتشاش روی موضوع ملکه کار می کردند، اما به محض وقوع اغتشاش همه آنها پشت آشوب متمرکز شدند، تصویری که از زاهدان ساختند به گونه ای بود که انگار تمام شهر زاهدان است. سوزاندن، که اینطور نبود. و آنها در واقع سعی داشتند منافع خود را پنهان کنند.

وی بیان کرد: مهم این است که کسانی که وظیفه دفاع در برابر هجمه های رسانه ای و ملی را دارند و از آن امنیت دفاع کنند. اگر چه دشمنان حقیقت را وارونه جلوه دهند.

سردار فدوی اذعان داشت: خدمتگزاران کشور در 43 سال همیشه پیشتاز انقلاب بوده اند و در سیل، زلزله و انواع بلاها به انقلاب خدمت کرده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: جوانانی که به انقلاب اسلامی رفتند و در سوریه شکنجه شدند، جنگ را ندیده بودند و این انقلاب اسلامی بود که این نسل را با انتقال مفاهیمی که مربوط به آن است تربیت کرد. ماهیت آنها

دیدگاهتان را بنویسید