شکست دشمن در توطئه علیه ایران/ اغتشاشگران ابزار آمریکا هستند

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مصداق مبارزه با استکبار جهانی است و آمریکا و بیش از 40 متحدش تمام توان و توطئه های خود را علیه ملت ایران از تجزیه طلبی در کشور ایران تا جنگ تحمیلی و نرم به کار گرفته اند. جنگ، اما آنها همیشه شکست خورده اند.

امام جمعه بهاباد گفت: آمریکا که در تمام توطئه های خود علیه نظام و انقلاب اسلامی شکست خورده است، اکنون از طریق جنگ تلفیقی که شامل تحریم، درگیری نظامی، جنگ شناختی، جنگ نرم و… می شود، با نظام می جنگد. چند واسطه. اسلام وارد بازی شد و همه این قیام ها طراحی و برنامه ریزی شد.

حجت الاسلام بشکانی افزود: آمریکا با توطئه توانست لیبی را به این وضعیت برساند و همچنین به دنبال تجزیه در سوریه، عراق و لبنان بود که جمهوری اسلامی ایران جلوی آن را گرفت و در ایران کشور سازی کرد.

وی تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) در اولین دیداری که شاگردان پیرو خط امام در سال 58 با ایشان داشتند، فرمودند وقتی حضرت رسول (ص) به دنیا آمد، شیطان یاران و یاران خود را جمع کرد و فرمود: انسانی متولد می شود که می خواهد پیامبر شود. اگر این اتفاق بیفتد، یک ملت پیچیده وجود دارد و شما باید راه حل پیچیده ای برای آن پیدا کنید. امام (ره) فرمودند پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا در ایران نیز همین اتفاق افتاد.

امام جمعه بهاباد افزود: طراح جنگ ترکیبی دشمن معتقد است باید سواد مصنوعی ایجاد کرد تا مردم در حالی که چیزی نمی دانند فکر کنند همه چیز را می دانند. محال است که این خانم بر اثر ضرب و شتم فوت کرده باشد. چه کسی باید این مشکل را تشخیص دهد و چه کسی باید مهاجم را تعقیب کند، هیچ پاسخی ندارد.

بشکانی تصریح کرد: آمریکا که در مقابله با نظام اسلامی ناکام ماند، در کشور ما «تظاهرات بی سر» به راه انداخت، یعنی این تظاهرات رهبر و رهبر ندارد و نتیجه این است که عده ای چاقو کش، قاتل و اراذل به خیابان ها آمده اند و اموال عمومی را بسوزانید و مردم را بکشید.

وی گفت: افراد زیر 18 سال که هنوز به سن قانونی نرسیده اند برای اخذ گواهینامه، شهادت در محاکم قضایی، شرکت در انتخابات، سربازی و غیره. چگونه می توان آنها را معترض دانست و در مورد مسائل سیاسی آموزش دید؟ اینها همه ابزار دست شیطان است نام آمریکاست.

امام جمعه بهاباد تصریح کرد: مسئولان توجه و اقدامات لازم را انجام دهند تا زمینه و ظرفیت خشونت از سوی دشمن فراهم نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید