تمام دستگاه های فرهنگی باید باجدیت به موضوع جوانی جمعیت ورود کنند

استاندار مازندران:

استاندار مازندران با بیان اینکه با همکاری دانشگاه و بانوان نخبه مازندران باید به مقوله های فرهنگی جوانان جمعیت توجه کنیم، گفت: همه دستگاه های فرهنگی باید با جدیت به موضوع جوانان جامعه برخورد کنند.

به گزارش خبرگزاری مازندران موج

سیدمحمود حسینی پور در جلسه ستاد جوانان جمعیت مازندران که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه های فرهنگی استان باید با جدیت به این امر بپردازند. موضوع.

وی ادامه داد: با همکاری دانشگاه و بانوان نخبه مازندران باید به مقوله های فرهنگی جوانان جمعیت توجه کنیم، شناخت نظام مسائل جوانان جمعیت در مازندران مهم و ضروری است.

استاندار مازندران افزود: نتیجه ارزیابی در قشر جوان جمعیت مازندران باید در افزایش صدور کارت ملی هوشمند نشان داده شود، تاکید می شود مشکلات زنان مازندران با تحقیق دسته بندی و ارائه شود. اولویت برنامه های راه حل

وی با بیان اینکه در 2 سال گذشته آمار طلاق در مازندران رو به کاهش بوده و اکنون در رتبه شانزدهم کشور قرار داریم باید به رتبه آخر برسیم، گفت: توجه به زنان در جمهوری اسلامی ایران نیز ویژه شده است. طبق آمار، اکنون 52 درصد کارکنان دولت در مازندران را زنان تشکیل می دهند، در حالی که قبل از انقلاب تنها هفت درصد بودند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تعداد فارغ التحصیلان زن در مازندران بیشتر از مردان است، تصریح کرد: حضور زنان در عرصه های مختلف ضروری است اما تعهد جامعه زنان به حفظ خانواده و تربیت فرزندان اهمیت بیشتری دارد.

وی با اشاره به اینکه استحکام خانواده ارتباط مستقیمی با امنیت جامعه دارد و تربیت فرزندان خوب تاثیر خوبی در جامعه خواهد داشت، گفت: این مهم باید توسط بانوان انجام شود.

این مسئول امان گفت: خانواده مهم ترین رکن در تمدن اسلامی است و این نقش محوری و مهم در زنان مازندرانی نیز متجلی است، یعنی ایثار، شهادت، نخبگان و مدال آوران خطه مازندران از دامان خود می آیند. زنان و مادران

در پایان این مراسم که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور برگزار شد، حکم سرپرستی اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران را فریشت پازاکی دریافت کرد.



آیا این خبر مفید بود؟