تمجید یحیی از سرمربی تراکتورسازی

این صحبت ها به سختی از زبان مربی ای که سرمربی تیم ملی ایران است به گوش می رسد. فدراسیون فوتبال حدود یک هفته پیش اسامی کاندیداهای ایرانی هدایت تیم ملی را اعلام کرد که نامی از یحیی گل محمدی در میان آنها دیده نمی شود. به غیر از 7 گزینه ایرانی، نام پاکو هومز و خوزه مورایس نیز به عنوان گزینه های دیگر مطرح شده است. انتقادات زیادی درباره عدم حضور یحیی گل محمدی در این لیست مطرح شده است. بسیاری از کارشناسان و پیشکسوتان از این سوال تعجب کردند و حتی امیر کالا نویی که یکی از گزینه های هدایت تیم ملی است در استوری اینستاگرامی به نبود نام یحیی گل محمدی در این لیست واکنش نشان داد.

یحیی گل محمدی طی 11 روز موفق شد خوزه مورایس و پاکو خمز را با امتیازهای سخت 4 بر 2 و 3 بر 2 شکست دهد. گل محمدی به خوبی نشان داده که می تواند یکی از گزینه های هدایت تیم ملی باشد اما شاید دوستانش از سرمربی پرسپولیس چشم پوشی کنند و کار بزرگ او را کوچک جلوه دهند. سرمربی تیم دوم لیگ برتر در بین گزینه های هدایت تیم ملی نیست اما نام هایی که هدایت یک تیم معمولی را بر عهده دارند یا حتی قبل از دیداری مهم در آسیا تیم خود را ترک کرده اند و در این فصل چیزی جز مقام نهمی کسب نکرده اند. پیشنهاد شده است. به عنوان گزینه ای برای هدایت تیم ملی!

با این حال پاکو خامس پس از شکست تلخ در خانه رفتار بسیار خوبی از خود نشان داد و این پیروزی را به سرمربی پرسپولیس تبریک گفت.

یحیی گل محمدی پس از پایان بازی در رختکن پرسپولیس به دوستان نزدیک خود گفت: پاکو خمس سرمربی درجه یک است و…

دیدگاهتان را بنویسید