تمدید 5 هزار کارت هوشمند برای رانندگان در استان کرمانشاه


ساعت: 09:41
تاریخ ارسال: 1301/04/13
کد خبر: 1880689

فریبرز کرمی گفت: در سه ماهه نخست امسال پنج هزار کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: داشتن کارت هوشمند خودرو یکی از الزامات فعالیت حرفه ای رانندگان در کشور است و تمامی رانندگانی که در حوزه حمل و نقل عمومی کالا و مسافر فعالیت می کنند. جاده ها باید کارت هوشمند داشته باشند. ، زیرا الزام صدور بارنامه و صورت وضعیت مستلزم وجود این کارت است.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج هزار کارت هوشمند راننده بار و 178 کارت هوشمند راننده کامیون در استان کرمانشاه تمدید شده است.

کرمی بیان کرد: همچنین در این مدت 581 کارت هوشمند برای ناوگان خودروهای باری و وانت بار در استان کرمانشاه صادر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه 83 شرکت و موسسه، شعبه و نمایندگی حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه فعال هستند، گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 26 مورد نظارت و بازرسی اجرا شده است. از شرکت ها و مؤسسات حمل و نقل انجام می شود و رونویسی توسط

کرمی با بیان اینکه نظارت بر فعالیت شرکت ها و موسسات حمل ونقل به منظور ساماندهی و ایجاد نظم در نحوه کار و تردد ایمن مینی بوس ها در جاده های برون شهری و ارتقای سطح ایمنی در جاده های کشور انجام می شود، تصریح کرد: در ارتباط با با ساماندهی وانت های فعال در حمل و نقل برون شهری، شرایط دریافت کارت هوشمند راننده و ناوگان تسهیل می شود.

وی افزود: طرح ساماندهی ناوگان و رانندگان فعال کامیون در حوزه حمل و نقل عمومی جاده ای به منظور رعایت قانون الزام شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای به استفاده از بارنامه و ارائه اطلاعات سفر ناوگان کامیون ها اجرا می شود. برای تخصیص سوخت

کرمی گفت: رانندگان کامیون های حومه شهر می توانند با اتحادیه های استان و یا اتحادیه کامیون های استان کرمانشاه تماس گرفته و با شرایطی مانند داشتن سن بالای 23 سال و داشتن گواهینامه معتبر رانندگی، داشتن گواهی پایان دوره ابتدایی یا نهضت سوادآموزی پرونده تشکیل دهند. با ارائه اصل و عکس کلیه صفحات شناسنامه، کارت ملی، پایان خدمت یا ترخیص دائم و دو قطعه قطعه قطعه عکس ۴*۳ می توانید نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید