تمدید ۱۱ هزار کارت هوشمند رانندگان حمل کالا در کرمانشاه


ساعت: 08:41
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903504

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از 11 هزار کارت هوشمند رانندگان در حوزه حمل و نقل کالا تمدید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: کارت هوشمند راننده را می توان کارتی با ضریب امنیتی مناسب دانست که تمامی اطلاعات راننده را ثبت می کند و از مزایای این کارت می توان به قابلیت شناسایی کامل رانندگان اشاره کرد. ، تشخیص رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت جعلی و گردش کار متقلبانه و در نهایت ثبت تخلفات رانندگان.

وی تصریح کرد: کارت هوشمند راننده با ذخیره و به اشتراک گذاری الکترونیکی اطلاعات دارای مزایا و قابلیت هایی از جمله شناسایی دقیق رانندگان و تشخیص رانندگان فعال از غیرفعال، جلوگیری از صدور کارت جعلی و المثنی، ایجاد گردش کار آنلاین، صدور آسان بارنامه است. و ثبت تخلفات رانندگان پایانه ها دارای سیستم نوبت دهی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تاکنون 11 هزار و 508 کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه تمدید شده است.

کرمی خاطرنشان کرد: در نیمه نخست امسال 286 کارت هوشمند ناوگان بار و 315 کارت هوشمند راننده بار در استان کرمانشاه صادر شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون 275 مورد تمدید کارت هوشمند برای رانندگان کامیون، 88 کارت هوشمند برای رانندگان کامیون و 367 کارت هوشمند برای ناوگان خودرو در استان کرمانشاه صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: برای نظارت بر اجرای ابطال ها و فعالیت رانندگان حوزه کالا 123 مورد بازرسی انجام شد و در این بازدیدها و بازرسی ها 1224 ناوگان کالا مورد بازرسی قرار گرفت.

کرمی در خصوص نظارت بر شرکت های حمل و نقل کالا تصریح کرد: نظارت بر کار شرکت ها و رانندگان در زمینه اجرای دقیق ضوابط و دستورالعمل های ابلاغی به ناوگان خصوصی شرکت ها و رعایت برنامه ریزی دقیق مدیر فنی انجام می شود. به صورت مستمر

وی افزود: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون شش جلسه مشورتی در حوزه حمل و نقل کالا با حضور اتحادیه های صنفی حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید